Як заповнити накладну Укрпошти в особистому кабінеті

Ми продовжуємо працювати над подальшою інтеграцією з поштовими операторами, щоб надати вам найнижчий тариф на доставку товарів.
Наразі раді повідомити вас про появу можливості створення накладної Укрпошти в особистому кабінеті продавця — доставка із використанням цієї функції буде дешевшою за стандартний тариф.

Вартість доставки товару по промо-тарифу та вимоги до габаритів товару ви можете переглянути у таблиці, наведеній нижче:
Якщо вага вашого товару не перевищує 30 кг, а довжина найбільшої зі сторін складає від 70 до 200 см включно, ви можете створити для нього накладну в особистому кабінеті, проте вартість доставки таких товарів буде розраховуватися за стандартним тарифом.

Для товарів вагою більше за 30 кг накладну в особистому кабінеті створити НЕ можна.
Вартість доставки таких товарів розраховується за стандартним тарифом. Ви можете ознайомитися із вартістю доставки таких товарів у таблиці, наведеній нижче:
Зверніть увагу: ви можете створити накладну в особистому кабінеті лише після того, як кол-центр підтвердить замовлення і воно перейде у статус "Підтверджено".
Вага товару НЕ може бути більшою за 30 кг, довжина однієї зі сторін посилки має бути меншою за 200 см, а загальна вартість товару не може перевищувати 50 000 грн. Для товарів, що перевищують зазначені норми, створення накладної через кабінет продавця неможливе — вартість доставки таких товарів ви можете розрахувати самостійно за посиланням.
Для заповнення накладної увійдіть до особистого кабінету продавця, перейдіть до розділу "Замовлення" та оберіть потрібне замовлення із загального переліку.
Нагадуємо, що замовлення має знаходитись у статусі "Підтверджено".
У картці товару, у розділі "Посилка" натисніть кнопку "Створити накладну".
Відкриється вікно інформації про відправника та габарити відправлення.
Будь ласка, обов'язково заповнюйте всі зазначені поля.
У полі "Ім'я відправника" вкажіть ім'я того, хто відправлятиме замовлення (якщо замовлення відправляєте ви, вкажіть своє ім'я).
Зверніть увагу на те, що якщо ви неправильно вкажете ім'я відправника, у разі повернення посилки ви не зможете отримати її у поштовому відділенні.
Ім'я має бути вказане кирилицею та не може бути більшим за 256 символів.

У полі "Прізвище відправника" потрібно вказати прізвище того, хто відправлятиме замовлення (якщо замовлення відправляєте ви, вкажіть власне прізвище).
Зверніть увагу на те, що якщо ви неправильно вкажете прізвище відправника, у разі повернення посилки ви не зможете отримати її у поштовому відділенні.
Прізвище має бути вказане кирилицею та не може бути більшим за 256 символів.

У полі "Номер телефону відправника" вкажіть мобільний номер телефону того, хто відправлятиме замовлення. Номер потрібно вказати починаючи з "0" (код +38 вже зазначено у полі).

Далі, в залежності від того, як ви хочете отримати гроші за відправлення, вам потрібно обрати організаційно-правову форму господарювання — ФОП або ТОВ.

  • Оберіть ФОП, якщо ви хочете отримати кошти за відправлення у відділенні, звідки воно було здійснено.
  • Оберіть ТОВ, якщо ви хочете, щоб гроші за відправлення надійшли на розрахунковий рахунок вашої компанії.

Якщо ви обрали ФОП, заповніть поле ІПН: у ньому вкажіть ІПН підприємця. ІПН має складатися з 10 цифр від 0 до 9.

Якщо ви обрали ТОВ, заповніть поле ЄДРПОУ: у ньому вкажіть дійсний ЄДРПОУ компанії. Він має складатися з 8 цифр від 0 до 9.

Також для ТОВ потрібно заповнити поле IBAN: у цьому полі вкажіть розрахунковий рахунок компанії, що складається з 27 цифр.
Зверніть увагу на те, що симовл "UA" система підставляє автоматично, тож вам потрібно вказати виключно цифри.
Будьте дуже уважні при внесенні номеру рахунку: у разі помилки ви можете не отримати кошти за відправлення.
Зверніть увагу: якщо ви плануєте відправляти посилки як юридична особа (ТОВ), вам потрібно зареєструватися як корпоративний клієнт Укрпошти.
Це необхідно для того, щоб Укрпошта могла щоразу автоматично переводити кошти за відправлення на ваш розрахунковий рахунок (IBAN).

Для реєстрації виконайте наступні дії:

  1. Відправте email на пошту matsak-ov@ukrposhta.ua.
  2. Обов'язково вкажіть тему листа: "Реєстрація відправника для ЕпіцентрМ".
  3. У листі вкажіть наступну інформацію:
  • назву вашої компанії;
  • ЄДРПОУ вашої компанії;
  • номер розрахункового рахунку та повну назву банку;
  • МФО банку;
  • поштову адресу фактичного місцезнаходження компанії (для отримання вхідної кореспонденції);
  • електронну адресу, на яку буде надходити звітність щодо перерахованих Укрпоштою коштів.
Після відправлення цього листа вас зареєструють як корпоративного клієнта, і ви зможете здійснювати відправлення по промо тарифу (дешевше, ніж за звичайним тарифом).
У полі "Місто відправника" з випадаючого списку оберіть місто, звідки відправлятиметься посилка.

У полі "Відділення" оберіть необхідне відділення, звідки відправлятиметься посилка, відповідно до міста, яке ви обрали у попередньому полі.

Далі переходимо до заповнення полів габаритів товару.
Звертаємо вашу увагу, що габарити товару вказуються разом з упаковкою.

Ці дані є обов'язковими для розрахування вартості відправлення та створення накладної.
Вони мають бути реальними, оскільки оператори поштового відділення перевірятимуть вказані вами дані.

Ширину, висоту та глибину потрібно вказувати у цілих числах та міліметрах.

Вагу потрібно вказати у грамах, цілим числом.
Після того, як ви натиснете кнопку "Створити накладну", система перевірить правильність вказаних вами даних.
Якщо інформація заповнена правильно та вичерпно, за допомогою сервісу Укрпошти буде створено ТТН та розраховано вартість доставки.
Якщо ви хочете завантажити накладну, натисніть кнопку "Завантажити накладну" у картці замовлення. Вона відкриється у новому вікні у pdf-форматі, і ви зможете зберегти чи роздрукувати її.
Щоб видалити накладну натисніть на відповідну позначку праворуч від кнопки "Завантажити накладну". Усю інформацію буде видалено, і ви зможете створити нову накладну.
Бажаємо успіхів у продажах!