Як додати товар вручну: нова форма

Ми працюємо над тим, щоб заведення товарів до особистого кабінету не забирало у вас багато часу, а їх модерація проходила швидше.
Саме тому ми зробили нову форму товару, яка має нам із цим допомогти.

Будь ласка, ознайомтеся з відеоінструкцією щодо заповнення нової форми.
Щоб додати товар, увійдіть до особистого кабінету та перейдіть до розділу "Товари → Список товарів". У правому верхньому кутку сторінки натисніть "+".
Розпочніть з заповнення найважливішої інформації: вкажіть назву, артикул, оберіть категорію, зазначте бренд, країну-виробника, додайте хоча б одне фото товару та вкажіть його ціну. Після цього товар потрібно буде відправити на розгляд.
1. У полі "Назва товару (UA)" вкажіть повну назву товару українською мовою.
Спирайтеся на шаблон ось такого формату: "Тип товару + Особливість + Бренд + Модель + Інші характеристики + Колір + Артикул (артикул вкажіть у дужках)".
Саме така послідовність ключових слів допоможе потенційному покупцю знайти ваш товар через пошукові системи.
Наприклад: Басейн дитячий Intex 57107 86х25 см Жовтий/Рожевий/Зелений (33256)
Детальніше про те, як правильно сформувати назву товару, ви можете дізнатися тут.

2. У полі "Назва товару (RU)" вкажіть повну назву товару російською мовою, за аналогією до того, як ви зробили це українською.
Наприклад: Бассейн детский Intex 57107 86х25 см Жёлтый/Розовый/Зелёный (33256)

3. Далі вкажіть наявність вашого товару, обравши чекбоксом готову відповідь.
Використовуйте підказки — натиснувши на знак питання поруч із назвою поля, ви зможете прочитати вимоги до його заповнення.
4. У полі "Артикул" потрібно вказати унікальний номер (код) товару, який ви зазвичай використовуєте для його ідентифікації у власній базі чи прайсах.
Артикул знадобиться для оновлення ціни та наявності товару за допомогою імпорту.
5. У полі "Ціна" вкажіть поточну (актуальну) ціну на товар.

6. У полі "Стара ціна" вкажіть ціну товару, яка була до знижки, якщо вона передбачена. (Вартість зі знижкою вказується у полі "Ціна"). Зверніть увагу, що стара ціна не може бути меншою за нову ціну.
7. Далі завантажте фото товару, натиснувши на віконце завантаження.
Нагадуємо, що ви можете завантажити від 1 до 10 фотографій.
Мінімальна кількість зображень товару — 1, рекомендована — від 2 до 8 фото.
Більша кількість зображень дає можливість покупцеві краще ознайомитися із зовнішніми характеристиками товару.
Мінімальна роздільна здатність зображення складає 500x500 px.
Рекомендована роздільна здатність зображення — 1280x1280 px.
Фото має бути чітким – ні в якому разі розмитим чи зернистим.
Надавайте перевагу білому фону зображення. Допустимий інший однотонний фон, якщо фото зроблено у професійній студії.
Товар має займати від 80% зображення.

Будь ласка, перед завантаженням фото детально ознайомтеся з вимогами до візуального контенту.
Перше завантажене зображення є головним (тобто покупець спочатку побачить на вітрині саме його). Якщо ви хочете змінити головне фото, із завантажених зображень виберіть бажане та перетягніть його вручну на місце головного.

Щоб видалити зображення, наведіть на нього курсор та натисніть на позначку корзини у правому нижньому кутку.
Щоб завантажити зображення через URL-посилання, вкажіть посилання на зображення у полі "‎Завантажити фото за допомогою посилання".
Будь ласка, дотримуйтесь вимог до формату посилання, наведених нижче. Це допоможе нам правильно інтерпретувати ваші дані.

1. Використовуйте посилання формату JPEG (.jpg/.jpeg).
2. Посилання повинно починатися з префіксу http або https та відповідати стандарту RFC 3986, наприклад: http://www.example.com/image1.jpg
3. Щоб правильно скопіювати посилання на зображення, перейдіть на необхідне зображення, натисніть на нього правою кнопкою миші та оберіть опцію "‎Відкрити зображення у новій вкладці", як показано на малюнку нижче:
8. У полі "Країна-виробник" почніть вводити назву країни, де було виготовлено ваш товар. З випадаючого списку чекбоксом оберіть потрібний варіант.

9. У полі "Бренд"
введіть назву бренду та оберіть потрібний варіант із запропонованого списку.
Якщо у наведеному списку немає вашого бренду, ви можете обрати варіант "Інше".
Якщо ви хочете додати свій бренд до переліку, підготуйте необхідні документи (сертифікат) та надайте запит вашому менеджеру.
10. У полі "Опис (UA)" стисло, проте вичерпно, опишіть основну інформацію про товар українською мовою: його особливості, важливі функції, сумісні моделі чи додаткові елементи комплектації (якщо такі є).
Будь ласка, зверніть увагу на те, що опис має бути актуальним протягом тривалого часу.
Назва (модель) товару в описі має бути використана не більше одного разу.
Опис не має містити орфографічних, граматичних і стилістичних помилок. У описі не має бути знаків оклику. Текст опису має бути унікальним.
Максимальна довжина опису складає 1500 символів, рекомендована довжина — 1000 символів.
Детальніше про вимоги до опису товару можна дізнатися тут.

11. У полі "Опис (RU)" російською мовою введіть опис товару за аналогією до того, як ви зробили це українською.
Звертаємо вашу увагу, що для переведення товару у статус "На розгляді", вам не обов'язково заповнювати опис товару. Ви можете заповнити його після того, як статус товару зміниться на "Наповнення контентом".
12. У полі "Категорія" почніть вводити кінцеву категорію вашого товару та оберіть потрібне з випадаючого списку.
Після заповнення основної інформації про товар ("Назва товару (UA)", "Назва товару (RU)", "Наявність", "Артикул", "Ціна", "Стара ціна", "Фото товару", "Країна-виробник", "Бренд" та "Категорія"), його потрібно відправити на розгляд, натиснувши відповідну кнопку у правому верхньому кутку.
Перед тим, як відправити товар на розгляд, обов'язково вказуйте категорію товару — менеджер перевірить, чи правильно ви її обрали, і це допоможе прискорити модерацію.
Коли статус товару зміниться на "Наповнення контентом", ви зможете продовжити внесення характеристик.
Детальніше про статуси товару можна прочитати тут.
Зверніть увагу, що праворуч від полів інформації знаходиться динамічна міні-картка товару (вона показує, який товар ви заповнюєте або редагуєте), а також ідентифікатор заповненості інформації (показує, скільки інформації ви вже заповнили і які розділи потрібно дозаповнювати).
  • Обов'язково заповнюйте всі поля топ-характеристик. Топ-характеристики відображаються вище інших характеристик на сторінці товару, а також у загальному переліку товарів на вітрині.
  • Поля основних характеристик також є обов'язковими для заповнення. Чим більше полів основних характеристик ви заповните, тим вища вірогідність того, що потенційний покупець знайде саме ваш товар, оскільки основні характеристики — це фільтри, що відображаються на сайті Епіцентру і за якими покупці шукають товари.
  • Додаткові характеристики є обов'язковими для заповнення в певних категоріях товарів. По можливості заповніть ті поля додаткових характеристик, які можуть містити важливу інформацію про ваш товар (наприклад, якщо ви продаєте комплекти постільної білизни, обов'язково потрібно заповнювати поле "комплектація").
  • Обов'язково заповнюйте поля із габаритами упаковки товару. Параметри упаковки вказуються у мм та г.
Після заповнення полів характеристик відправте товар на модерацію.
Якщо вся інформація про товар заповнена правильно та вичерпно, його статус зміниться на "Опубліковано", і товар з'явиться на вітрині Епіцентру.
Якщо під час заповнення інформації була допущена помилка, статус товару зміниться на "Наповнення контентом", і модератор залишить коментар, що саме потрібно виправити.
Бажаємо гарних продажів!