Як працює система білінгу на маркетплейсі Епіцентр

Слідкувати за поточним балансом вашого рахунку, а також відстежувати всі операції (заморожування, розморожування та списання комісії) ви можете в особистому кабінеті продавця.
Для ознайомлення з поточним станом вашого балансу увійдіть до особистого кабінету та перейдіть до розділу "Бухгалтерія" → "Транзакції".
У правій частині сторінки, на головній сторінці розділу "Транзакції", знаходиться віконце "Рахунок компанії".
Тут ви можете переглянути:
  • суму, доступну для списання комісії у наступних замовленнях ("Доступно");
  • суму заморожених коштів за поточні активні замовлення ("Заморожено");
  • загальну суму коштів на вашому рахунку ("Баланс").
    Після того, як покупець замовив ваш товар на сайті Епіцентру, заморожується відсоток за замовлений товар.
    Що означає заморожений відсоток?

    Відповідно до договору, який ви уклали з маркетплейсом Епіцентр, за кожний проданий товар на платформі стягується відсоток від його вартості — для кожної категорії товару він різний (переглянути актуальні дані по відсоткам комісії для вашої категорії товарів ви можете за посиланням.

    Ми не списуємо кошти відразу після замовлення товару, а лише заморожуємо їх — це означає, що вони залишаються на вашому рахунку, проте ви не можете їх використовувати (поки замовлення не буде закрите).

    Переглянути деталі щодо розрахунку комісії по конкретному замовленню ви можете в загальному переліку замовлень на головній сторінці розділу «‎Бухгалтерія» → «‎Транзакції» . Для цього потрібно натиснути на позначку «‎і» поруч із сумою комісії навпроти замовлення, що вас цікавить.
    Коли списуються заморожені кошти?

    Списання комісії за замовлений товар відбувається тільки в момент його переходу до статусу «Закрито».
    Замовлення потрапляє у статус «Закрите» на 14 день після отримання товару покупцем у поштовому відділенні.14 днів — це гарантійний термін, впродовж якого, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», клієнт може повернути товар. Якщо товар не повернули у цей період, ми закриваємо замовлення.
    До цього моменту (у статусах «Нове», «Підтверджено», «Відправлено», «Завершено») комісія буде утримана (заморожена), проте не списана з вашого рахунку.
    Що буде, якщо покупець поверне товар?

    У випадку, якщо покупець скасує замовлення, відмовиться від товару у поштовому відділенні або поверне його впродовж 14 днів після отримання — заморожені кошти будуть повернені на ваш рахунок.
    На що потрібно звернути увагу?

    Радимо постійно відстежувати стан вашого рахунку у розділі «Бухгалтерія» та вчасно поповнювати баланс.

    Якщо доступна сума коштів на вашому основному рахунку сягне позначки нуль або стане меншою за нуль, статус компанії зміниться на «Заблоковано по балансу» і відбудеться автоматичне блокування: усі товари компанії на вітрині Епіцентру будуть переведені у статус «Немає в наявності».

    Після поповнення рахунку та виходу в позитивний баланс, товари знову будуть доступні для замовлення на сайті Епіцентру.
    Як поповнити рахунок?

    Для поповнення рахунку вам потрібно завантажити готове платіжне доручення і сплатити необхідну суму в банку. Детальніше про це можна прочитати тут.
    Де можна переглянути звітність?

    Звіт про продані у попередньому місяці товари з'являється у вашому кабінеті у розділі «Бухгалтерія» → «Звіти» у першій половині поточного місяця (орієнтовно 10-15 числа).

    До звіту про продані на маркетплейсі товари потрапляють тільки ті замовлення, які впродовж звітного періоду (з першого по останнє число звітного місяця) перейшли у статус «‎Закрито» — тобто не були повернені покупцем впродовж 14 днів після отримання.

    Після появи звіту у вашому кабінеті продавця вам потрібно ознайомитись із ним впродовж трьох днів. Підтвердити ознайомлення зі звітом можна натиснувши кнопку «‎Ознайомитися».

    У випадку, якщо ви не переглянете звіт впродовж 3 днів після його надходження до особистого кабінету, він буде вважатися автоматично погодженим, і ви вже не зможете його оскаржити.
    Бажаємо вам успіхів у продажах!