Правила повернення та обміну товарів

Відповідно до закону «Про захист прав споживачів» ви маєте право повернути або обміняти придбаний товар впродовж 14 днів з моменту отримання покупки. Причина повернення або обміну може бути будь-якою: невідповідність зовнішнього вигляду товару заявленим характеристикам, малий чи завеликий розмір (габарити), непідходящий колір, фасон, та/або будь-які інші підстави, за яких отриманий товар не може бути використаний за призначенням.
Зверніть увагу: правила повернення та обміну поширюються виключно на товар належної якості, за умови, що він не використовувався і зберіг товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики, а також чек чи відповідний розрахунковий документ, який може підтвердити факт здійснення придбання вами товару у продавця.
Як обміняти товар?
Ви можете обміняти товар, якщо він НЕ знаходиться у переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню (список можна переглянути нижче).

Для обміну товару, будь ласка, заповніть форму, наведену вище, вказавши особисті дані та причину обміну. У полі "Адреса доставки" обов'язково вкажіть номер поштового відділення, з якого вам буде зручно забрати новий товар після обміну.

Також за бажанням до запиту ви можете додати фото товару (якщо на фото можна буде побачити причину, через яку ви хочете обміняти товар — наприклад брак, неналежну якість або невідповідність товару заявленим характеристикам).

Після заповнення та відправлення форми, запит потрапляє до наших спеціалістів.
Вони зв'яжуться з вами для уточнення усіх даних та перевірки дотримання умов обміну товару. Після цього вам повідомлять номер поштового відділення для повернення товару продавцю.

Зверніть увагу: вартість доставки товару продавцю (відповідно до тарифів поштового оператора) сплачує покупець (тобто ви). Повторна відправка нового товару після обміну також здійснюється за ваш рахунок.
Як повернути товар?
Ви можете повернути товар, якщо він НЕ знаходиться у переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню (список можна переглянути нижче).
Щоб повернути товар, будь ласка, заповніть форму, наведену вище, вказавши особисті дані та причину повернення товару.
Також за бажанням до запиту ви можете додати фото товару (якщо на фото можна буде побачити причину повернення — наприклад брак, неналежну якість або невідповідність товару заявленим характеристикам).

Після заповнення та відправлення форми, запит потрапляє до наших спеціалістів.
Вони зв'яжуться з вами для уточнення усіх даних та перевірки дотримання умов повернення товару. Після цього вам повідомлять номер поштового відділення для повернення товару продавцю.

Зверніть увагу: вартість доставки товару продавцю (відповідно до тарифів поштового оператора) сплачує покупець (тобто ви).
Які товари не можна повернути/обміняти?
Коли ви отримаєте кошти за повернений товар?
Повна вартість товару буде повернена на картку, вказану вами у запиті на повернення, не пізніше ніж через 7 днів після отримання поверненого товару продавцем.
Дякуємо, що обрали Епіцентр М!