Як поповнити баланс особового рахунку на маркетплейсі

Задля уникнення блокування компанії на маркетплейсі Епіцентр (щоб ви могли безперешкодно отримувати нові замовлення) потрібно вчасно поповнювати рахунок.

Нагадуємо, що усі зміни по балансу ви можете відстежувати в особистому кабінеті у розділі "Бухгалтерія" → "Транзакції".
Детальніше про те, як працює система біллінгу на маркетплейсі, ви можете прочитати тут.
Як самостійно поповнити особовий рахунок?

Для того, щоб поповнити ваш баланс на маркетплейсі, необхідно правильно заповнити платіжне доручення та сплатити необхідну суму (заборгованість (якщо є) + кошти для виходу в позитивний баланс (з яких можна буде списати комісію в наступних замовленнях).

Завантажити готове платіжне доручення можна в особистому кабінеті продавця.
Для цього перейдіть до розділу "Бухгалтерія" → "Транзакції" та натисніть кнопку "Сформувати рахунок".
    Система запропонує вам вказати суму поповнення рахунку — це може бути будь-яка сума від 10 до 1000000 грн. Якщо ви хочете вказати суму з копійками, вкажіть їх через кому, наприклад: 1050,75
    У поле потрібно вносити виключно числові значення.
    Після внесення бажаної суми, натисніть кнопку "Сформувати" — завантаження рахунку розпочнеться автоматично.
    Звертаємо вашу увагу, що платіжне доручення завантажується у форматі excel.
    Якщо файл завантажився архівом, це означає, що на вашому комп'ютері немає програми excel.
    Ось так виглядатиме завантажене вами платіжне доручення:
    Зверніть увагу: щоб платіжне доручення було сформовано коректно, у вас обов'язково має бути заповнена інформація про компанію — назва ФОП або ТОВ, номер та дата договору.
    Перевірити заповненість інформації можна у розділі "Налаштування → Налаштування компанії → Основне → Активний контрагент".
    Зверніть увагу: оплачувати рахунок потрібно виключно з рахунку ФОП або компанії, яка укладала договір із маркетплейсом Епіцентр.
    Призначення платежу потрібно скопіювати з сформованого через кабінет рахунку — якщо ви неправильно вкажете призначення платежу, це сповільнить процес зарахування коштів на ваш баланс.
    Будьте уважні при внесенні даних: якщо ви поповните рахунок від іншої особи, кошти не будуть зараховані.
    Коли сплачені кошти будуть зараховані?

    Як правило, термін зарахування коштів на ваш баланс складає від 3 до 5 робочих днів, в залежності від банку платника.
    Зазвичай вже за три дні після сплати ви зможете побачити оновлення балансу з урахуванням внесених вами коштів в особистому кабінеті.
    Бажаємо вам успіхів у продажах!