Як опрацювати замовлення в особистому кабінеті: покрокова інструкція

Щойно покупець зробить замовлення вашого товару на сайті Епіцентру, замовлений товар відобразиться у вашому особистому кабінеті, а на ваш e-mail (той, який ви вказували під час реєстрації та використовуєте для входу в систему) надійде сповіщення про замовлення.
Для перевірки та опрацювання замовлених товарів перейдіть до розділу «Замовлення», що знаходиться в меню зліва у верхній частині сторінки.
Ви перейшли до розділу замовлень. Тут відображається інформація про замовлені товари та їх статус.
Статус товару, який щойно замовили на сайті, відображається як «Новий».
Щоб продовжити опрацювання замовлення, натисніть на номер ліворуч від зображення товару.
Будь ласка, змініть статус замовлення на «Підтверджено продавцем», якщо товар є у наявності і доступний для відправки.
Для цього натисніть на галочку поруч зі статусом замовлення та оберіть «Підтверджено продавцем» .
Якщо з певних причин ви не можете відправити цей товар, або його немає в наявності, оберіть статус «Скасовано продавцем» та вкажіть причину скасування замовлення.
Далі натисніть «Зберегти скасування замовлення».
Будьте уважні, змінюючи статус замовлення - після підтвердження ви вже не зможете його скасувати.
Після того, як ви змінили статус замовлення на «Підтверджено продавцем», менеджери нашого кол-центру зателефонують покупцю для уточнення всіх деталей.
Зверніть увагу: кол-центр телефонує покупцям двічі.
Після цього покупцю відправляється лист із проханням підтвердити замовлення або відмовитись від нього — якщо впродовж 24 годин замовлення не буде підтверджено, кол-центр його скасує.
Знак оклику навпроти замовленого товару означає, що покупець під час замовлення товару на сайті натиснув кнопку «не телефонуйте мені для підтвердження замовлення».
Якщо покупець підтвердить своє замовлення, його статус з «Підтверджено продавцем» зміниться на «Підтверджено», а у картці замовлення з'являться дані покупця для відправки товару.
Використайте отримані дані для відправки товару покупцю.
Увага! Намагайтеся відправити замовлений товар покупцю якнайшвидше.
Оперативне опрацювання замовлення — запорука довіри клієнтів та вашої гарної репутації.
Після відправки знов увійдіть до особистого кабінету, перейдіть до розділу «Замовлення», оберіть товар, який ви відправили (натисніть на номер ліворуч від зображення товару) та вкажіть номер ТТН (товарно-транспортної накладної), як зображено на малюнку нижче.
Потім змініть статус товару на «Відправлено».
Після отримання товару покупцем, статус замовлення буде автоматично змінено на «Отримано».
Вітаємо! Ви успішно опрацювали замовлення на маркетплейсі Епіцентр!
Бажаємо успіхів у продажах!