Що робити, якщо розділи імпорту та експорту не відображаються у вашому кабінеті продавця?

Якщо ваша компанія знаходиться у статусі "Активна" (статус компанії можна перевірити у розділі "Налаштування" → "Налаштування компанії" → "Основне"), і ви стикнулися з проблемою відображення розділів "Імпорт" та "Експорт" в особистому кабінеті продавця (вони зникли з меню кабінету), будь ласка, очистіть кеш і видаліть файли cookie.

Як це зробити, розглянемо на прикладі із браузером Chrome.
1. Щоб очистити кеш, відкрийте браузер Chrome, натисніть на три крапки у правому верхньому кутку та оберіть пункт "Історія".
2. У вікні, що відкриється, оберіть опцію "Очистити історію".
3. Далі вкажіть часовий інтервал "Останні 24 години" (можна обрати більше), чекбоксом оберіть "Історія браузера" і "Зображення та інші файли, збережені у кеші", та натисніть кнопку "Видалити дані".
Кеш очищено. Переходимо до видалення файлів cookie.
1. Щоб видалити файли cookie, на вкладці особистого кабінету у браузері натисніть позначку замку, що знаходиться у лівому верхньому кутку.
2. Оберіть "Файли cookie".
3. Далі потрібно видалити файли, що можуть бути пов'язані з роботою кабінету. Приклади таких файлів ви можете побачити на зображенні.
4. Для видалення такого файлу спочатку потрібно натиснути на нього, а потім на кнопку "Видалити". Коли ви видалите всі такі файли, натисніть кнопку "Готово".
Після очищення кешу та видалення файлів cookie оновіть сторінку особистого кабінету та повторно авторизуйтесь.
Все має справно працювати.
Бажаємо вам успіхів у продажах!