Звертаємо вашу увагу, що у процесі повернення та обміну товару маркетплейс Епіцентр займає контролюючу позицію. Наше завдання — гарантувати безпеку та забезпечувати належний сервіс для обох сторін угоди. Маркетплейс може втрутитись у процес виключно у разі виникнення спірних питань з метою їх врегулювання, але при цьому не є стороною відносин обміну/повернення.
Такі умови детально зазначені у п. 11.1 договору, що був укладений між вами та ТОВ "Епіцентр М":
"Ліцензіат не відповідає за будь-які скарги та/або позови, пов'язані з діяльністю Субліцензіата, яка здійснюється з використанням знаку для товарів і послуг, в тому числі, але не виключно, щодо якості та/або доставки товарів та/або послуг, проданих Субліцензіатом його покупцям з використанням знаку для товарів та послуг.
У випадку виникнення будь-якого роду спорів між Субліцензіатом та покупцями/клієнтами/іншими особами щодо якості субліцензійної продукції та/або її доставки та/або оформлення замовлення на неї та/або іншого роду обслуговування та/або наявності необхідної документації на таку продукцію та/або відповідності законодавству як самої продукції, так і діяльності Субліцензіата в цілому, тощо, то Субліцензіат повинен самостійно організувати розгляд відповідних скарг, позовів, заяв, пропозицій, в тому числі, але не виключно, які стосуються дотримання при продажу та/або обслуговуванні покупців Закону України "Про захист прав споживачів", Закону України "Про електронну комерцію" та інших актів законодавства."
Нагадуємо, що детальну інформацію про те, як відбувається повернення товару на маркетплейсі, ви можете знайти в інструкції.