Вимоги до візуального контенту: як правильно обрати зображення вашого товару

Важливою складовою успішного продажу товарів на сайті є вибір правильного зображення, яке допоможе потенційному покупцеві прийняти остаточне рішення про покупку на вашу користь.
Маркетплейс Епіцентр має цілу низку вимог до візуального контенту: будь ласка, керуйтеся ними під час вибору фото вашого товару.
Яким вимогам має відповідати зображення товару?

1. Кількість зображень.


Ви можете завантажити від 1 до 10 фотографій товару.
Мінімальна кількість зображень товару — 1, рекомендована — від 2 до 8 фото.
Більша кількість зображень дає можливість покупцеві краще ознайомитися із зовнішніми характеристиками товару.

Зверніть увагу на приклад, наведений нижче: на головному зображенні ви можете ознайомитись із загальним виглядом товару (головне зображення покупець бачить першим), а на додаткових — роздивитися кожен предмет з набору окремо.
2. Якість зображення.

Мінімальна роздільна здатність зображення складає 500x500 px.
Рекомендована роздільна здатність зображення — 1280x1280 px.
Фото має бути чітким – ні в якому разі розмитим чи зернистим. Надавайте перевагу білому фону зображення. Допустимий інший однотонний фон, якщо фото зроблено у професійній студії. Товар має займати від 80% зображення.

Приклад фото товару, зображеного на білому фоні. Зверніть увагу на чіткість зображення, розташування товару на фото, ракурс зйомки. Предмет повністю знаходиться у кадрі, можна роздивитися деталі матеріалу, з якого він зроблений.
Приклад допустимого зображення товару, зробленого у професійній фотостудії: годинник добре видно, диван, що також присутній на фото, не затуляє та не затінює його. У кадрі немає деталей, що відвертають увагу покупців від товару.
Приклад небажаного для розміщення зображення: фото із низькою роздільною здатністю.
Товар на фото займає менше 80% від усього зображення:
Порада: для запобігання появи небажаних тіней та відблисків на зображенні, фотографуйте товар у гарному денному освітленні або використовуйте відбивач світла.
Бажано проводити зйомку на професійну камеру у портретному режимі. Зйомка на телефон допускається, якщо це не впливає на якість фінального зображення.
3. Розміщення товару на фотографії.

  • Ваш товар має бути розташованим на передньому плані зображення.
    Зверніть увагу: якщо у кадрі наявні сторонні предмети (краще намагатися зробити так, щоб їх не було), вони не повинні перекривати товар та/або затінювати його.
  • Перед тим, як зробити фото, впевніться, що товар у гарному вигляді: на ньому відсутні відбитки пальців, пил та бруд.
  • Фотографуйте товар виключно з фронтального боку.
  • Зображення товару має відповідати реальності: не розтягуйте та не стискайте отримане фото.
  • Товар має повністю знаходитись у межах зображення (усі його складові, а не лише фрагменти).
  • Товар, зображений на фотографії, повинен мати чіткий контур.
  • Будь ласка, фотографуйте товар без упаковки.
Увага: якщо у вас є така можливість, завантажте у додаткові фото зображення поверхні (матеріалу) товару зблизька, щоб покупці могли скласти уявлення про його якість.
Приклад зображення наведено нижче.
Приклад правильного вибору зображення комплекту постільної білизни: усі елементи комплекту наявні на головному фото. Зображення чітке і центроване, товар повністю потрапляє до кадру та займає більше ніж 80% від фото.
Приклад допустимого для розміщення на сайті зображення комплекту постільної білизни: фото гарної якості, усі елементи товару можна роздивитися. У кадрі наявний додатковий предмет — ліжко, проте у даному випадку воно доповнює загальну картину та допомагає вдало презентувати товар покупцю.
Приклад небажаного для публікації зображення комплекту постільної білизни: фото поганої якості, на ньому розміщено водяний знак та артикул товару.
4. Додаткові вимоги до візуального контенту:

  • фото товару ні в якому разі не може містити вотермарок, написів, оверлеїв та жодних додаткових елементів (бренд, модель, логотип, адреса сайту на зображенні, тощо);
  • усі фото товару мають бути витримані в одному стилі;
  • зображення має відповідати заявленим характеристикам та опису вашого товару;
  • якщо на зображеннях товару вказана кількість продукції в упаковці, об'єм чи розмір товару, вони мають відповідати даним, зазначеним в описі та характеристиках;
  • якщо у вашого товару специфічний вид та функціонал, додаткові фото мають пояснювати користувачам його роботу (наприклад, якщо ви продаєте новорічну гірлянду, необхідно сфотографувати її у різних режимах та вимкненою);
  • зміст зображення не може бути образливим для користувачів.
Також рекомендуємо ознайомитись із загальними вимогами до контенту.
Бажаємо вам успіхів у продажах!