Загальні вимоги до контенту: правила публікації товарів на маркетплейсі

Ми постійно працюємо над поліпшенням взаємодії із нашими продавцями. Будемо дуже вдячні, якщо ви зможете трохи допомогти нам у цьому.

Будь ласка, ознайомтесь із основними вимогами до контенту, наведеними нижче: якщо ви будете їх дотримуватись, це значно полегшить та пришвидшить процес модерації товару в особистому кабінеті та його появу на сайті Епіцентру.

1. Назва товару

При внесенні товару до особистого кабінету, необхідно вказати його повну назву.
Будь ласка, дотримуйтесь наступного шаблону: «Тип товару + Особливість + Бренд + Модель + Інші характеристики + Колір + Артикул (артикул вкажіть у дужках)».
Саме така послідовність ключових слів допоможе потенційному покупцю знайти ваш товар через пошукові системи.

  • Тип товару (назва товару): вкажіть назву предмету (товару), що найбільш точно характеризує його тип.
    Має складатися з одного або двох слів (якщо ваш товар можна віднести до вузькопрофільних, спеціалізованих категорій, наприклад: круг відрізний) і відповідати на питання «Що це?».
    Наприклад: Книга, Басейн, Омивач, Петля, Диспенсер, Лак.

  • Особливість: тут ви маєте вказати уточнюючу характеристику вашого товару, що відповідає на питання «Який/яка?», «Для чого?», «Кого/Чого?» та визначає його функціональне призначення (дитячий, меблевий).
    Використовуйте від одного до двох слів на позначення особливості вашого товару, не враховуючи прийменники. Друге слово може позначати вікову або гендерну приналежність.
    Наприклад: «Басейн дитячий», «Омивач для скла», «Петля меблева», «Диспенсер для антисептика», «Лак для нігтів дитячий».

  • Бренд: необхідно вказати назву бренду (виробника) товару. Бренд у назві має відповідати тому бренду, який ви вказуєте у системних атрибутах (полях характеристик товару).
    Будь ласка, вказуйте бренд з великої літери, проте не використовуйте CAPSLOCK для усієї назви бренду, за винятком тих брендів, що зареєстровані великими літерами (наприклад, ZARA). Використовуйте мову оригіналу, перекладати назву бренду не потрібно.
    Приклад: «Басейн дитячий Intex», «Омивач для скла CarBi», «Петля меблева ALVA», «Диспенсер для антисептика Scenta», «Лак для нігтів дитячий Suncoat».


  • Модель: потрібно вказати модель чи серію товару. Будь ласка, вказуйте дані, зазначені виробником.
    Якщо назва моделі починається зі слова, пишіть його з великої літери. НЕ використовуйте CAPSLOCK (його використання допустиме виключно у буквено-цифрових моделях) та зменшено-пестливі форми слів (котик, квіточка, хмаринка).
    Наприклад: «Басейн дитячий Intex 57107», «Омивач для скла CarBi AM-7375», «Петля меблева ALVA ZM», «Диспенсер для антисептика Scenta A803-D », «Лак для нігтів дитячий Suncoat Flare&Fancy».

  • Інші характеристики: вкажіть будь-які додаткові характеристики, які мають бути у назві товару. Це може бути матеріал, розмір чи об'єм. Вказані додаткові характеристики мають відповідати параметрам та опису товару.
    Будь ласка, використовуйте не більше трьох слів, пов'язаних між собою.
    Не викориcтовуйте коми, крапки, двокрапки та крапки з комою у якості розділових знаків - єдиний допустимий розділовий знак для інших характеристик це скісна риска (/).
    Якщо у інших характеристиках ви вказуєте розміри та параметри товару, впишіть їх через маленьку букву х та залиште пропуск між останньою цифрою і одиницею вимірювання. Одиницю вимірювання необхідно вказати з маленької літери, без крапки (виняток: Вт - ват, р.- розмір) - 60х60х5 см
    У характеристиках на позначення кількох складових в одній не залишайте пропусків між буквами та цифрами: 5в1, 2в1, 3в1.
    Перелік складових набору необхідно вказувати через скісну риску, наприклад: Набір каструль Interos скло 3,0 л/2,5 л/2,0 л.
    Приклади правильно зазначених інших характеристик: «Басейн дитячий Intex 57107 295х191х130 см», «Омивач для скла CarBi AM-7375 100 мл», «Петля меблева ALVA ZM металева», «Диспенсер для антисептика Scenta A803-D безконтактний », «Лак для нігтів дитячий Suncoat Flare&Fancy 15 мл».

  • Колір: вкажіть колір вашого товару (відповідає на питання "який?") з великої літери. Використовуйте від одного то трьох слів на позначення кольору вашого товару.
    Якщо ви вказуєте колір з додатковим відтінком, що складається з двох слів, українською або російською мовою, пишіть його через дефіс: Біло-голубий, Чорно-білий, Сіро-зелений.
    Якщо ви вказуєте колір з додатковим відтінком, що складається з двох слів, англійською мовою, пишіть його через скісну риску (обидва слова з великої літери): White/Green, Pink/Yellow, Black/Brown.
    Якщо на позначення кольору ви викорисовуєте три слова, їх також необхідно вказати через скісну риску, незалежно від мови (кожне слово з великої літери): Білий/Голубий/Зелений; Синий/Чёрный/Красный; White/Blue/Pink.
    Приклади правильно зазначеного кольору у назві: «Басейн дитячий Intex 57107 295х191х130 см Червоний/Рожевий/Зелений», «Лак для нігтів дитячий Suncoat Flare&Fancy 15 мл Pink».

  • Артикул: у дужках вкажіть унікальний номер (код) товару, який ви зазвичай використовуєте для його ідентифікації у власній базі чи прайсах.
    Наприклад: «Лак для нігтів дитячий Suncoat Flare&Fancy 15 мл Pink (3322789)».
Увага: назва обов'язково має відповідати товару, який ви продаєте.


Додаткові вимоги до назви товару:

  • Найбільша допустима довжина назви — 100 символів.
  • Не можна писати назву товару повністю великими буквами(CapsLock):Н̶А̶Б̶О̶Р̶ ̶С̶М̶Е̶С̶И̶Т̶Е̶Л̶Е̶Й̶ ̶R̶A̶V̶A̶K̶ ̶C̶L̶A̶S̶S̶I̶C̶
  • Назва має бути вказана українською та російською мовами, допускається використання англомовних слів на позначення бренду/моделі/кольору товару.
  • Будь ласка, не використовуйте у назві розділові знаки (крапки, двокрапки, коми та тире), якщо вони не є складовою частиною моделі товару.
    Також уникайте використання будь-яких інших спеціальних символів чи знаків (наприклад: §, ¶, †, ‡, ≅, ≈, ∝, ≡, ≠ , ≤, ≥, і т.д.), замінюйте їх текстовими відповідниками (скороченнями).
  • Не використовуйте у назві товару слова, що не мають відношення до його характеристик, наприклад: «Акція», «Знижка», «Розпродаж», «Уцінка», «Original».
  • Не вказуйте назву сайтів та/або будь-які посилання, що можуть перевести користувачів на сторонні ресурси.
  • Уникайте використання жаргонізмів.
2. Артикул

Артикул — це унікальний номер (код) товару, який ви зазвичай використовуєте для його ідентифікації у власній базі чи прайсах.
Будь ласка, не використовуйте у якості артикулу назву товару.
3. Ціна

У формі товару є два поля ціни — «Ціна» та «Стара ціна».

«Ціна» — це поточна актуальна вартість вашого товару, «Стара ціна » — це вартість товару, яка була до знижки, якщо вона передбачена (у випадку, якщо знижка на ваш товар не передбачена, заповнюйте тільки поле «Ціна», а поле «Стара ціна» залишіть порожнім).

Наприклад, вартість вашого товару зі знижкою становить 150 грн, а повна ціна — 200.
Тоді у полі «Ціна» потрібно вказати значення 150, а у полі «Стара ціна» — 200.

Звертаємо вашу увагу, що стара ціна завжди більша за поточну ціну товару.

Стара ціна відображатиметься на вітрині перекресленою:
4. Опис

Поле «Опис» є обов'язковим до заповнення двома мовами.
У ньому стисло, проте вичерпно, опишіть основну інформацію про товар: його особливості, важливі функції, сумісні моделі чи додаткові елементи комплектації (якщо такі є).
Будь ласка, зверніть увагу на те, що опис має бути актуальним протягом тривалого часу.
Назва (модель) товару в описі має бути використана не більше одного разу.
Опис не має містити орфографічних, граматичних і стилістичних помилок. У описі не має бути знаків оклику. Текст опису має бути унікальним.
В описі допускається використання наступних тегів: p, br, b,ul,li, table, tr, td. Інші теги будуть видалені.
Будь ласка, не дублюйте в описі технічні характеристики товару.
Максимальна довжина опису складає 1500 символів, рекомендована довжина - 1000 символів.
Будь ласка, НЕ вказуйте в описі наступне: інформацію про оплату та доставку товару; додаткові послуги, які ви надаєте;
ціни та інформацію про інші товари; контактні дані вашого магазину; посилання на сторонні ресурси, зображення чи відео;
рекламу товарів та послуг третіх осіб; інформацію, пов'язану із ксенофобією, расизмом, розпалюванням міжнаціональної ворожнечі;
будь-яку іншу інформацію, що не має прямого відношення до товару.

5. Категорія

Для заповнення поля "Набір характеристик" почніть вводити у поле назву кінцевої категорії, до якої належить ваш товар. Наприклад, "Басейни".
Оберіть потрібне з випадаючого списку, натиснувши кнопку "Обрати".

6. Топ-характеристики

Топ-характеристики відображаються вище інших характеристик на сторінці товару, а також у загальному переліку товарів на вітрині.
Всі поля топ-характеристик обов'язково потрібно заповнювати.
        7. Основні характеристики

        Поля основних характеристик також є обов'язковими для заповнення. Чим більше полів основних характеристик ви заповните, тим вища вірогідність того, що потенційний покупець знайде саме ваш товар, оскільки основні характеристики — це фільтри, що відображаються на сайті Епіцентру і за якими покупці шукають товари.
              8. Додаткові характеристики

              Додаткові характеристики є обов'язковими для заповнення в певних категоріях товарів. По можливості заповніть ті поля додаткових характеристик, які можуть містити важливу інформацію про ваш товар (наприклад, якщо ви продаєте комплекти постільної білизни, обов'язково потрібно заповнювати поле "комплектація").
                    9. Параметри упаковки

                    Обов'язково заповнюйте поля із габаритами упаковки товару. Ця інформація необхідна для того, щоб розрахувати вартість доставки. Параметри упаковки вказуються у мм та г.
                    10. Статуси

                    Після того, як ви створили товар в особистому кабінеті продавця, йому автоматично призначається статус "Чернетка". Цей статус означає, що ви тільки розпочали роботу з наповнення картки товару.
                    На цьому етапі вам потрібно заповнити найважливішу інформацію про товар: вказати назву, артикул, правильно обрати основну категорію, зазначити бренд, країну-виробника, додати хоча б одне фото товару та вказати його ціну (створити офер).
                    Після заповнення цієї інформації вам потрібно перевести товар у статус "На розгляді".
                    Якщо основна інформація заповнена правильно та вичерпно, категорійний менеджер змінить статус вашого товару на "Наповнення контентом". На цьому етапі вам потрібно додати опис товару, заповнити поля топ-характеристик, основних та додаткових характеристик, а також вказати параметри упаковки. Після заповнення усіх перерахованих вище характеристик товар потрібно перевести у статус "На модерації".
                    У статусі "На модерації" наші модератори перевіряють правильність та вичерпність внесення вами характеристик та якість дозаповнення картки товару. Якщо картка товару заповнена правильно та вичерпно, товар перейде у статус "Опубліковано". Цей статус означатиме, що ваш товар вже з'явився на вітрині Епіцентру, і ви можете знайти його у пошуку по назві, або за допомогою фільтрів на сайті Епіцентру.

                    Детальніше про статуси товару можна прочитати тут.
                    Бажаємо вам успіхів у продажах!