Підключення до EasyPay: відповіді на запитання
Ми зібрали перелік найпоширеніших питань від наших продавців щодо підключення до електронної платіжної системи EasyPay.
Відповіді на них ви можете знайти тут.
Які документи потрібні для підключення до EasyPay?
Для підключення вам потрібно заповнити заявку та зібрати документи відповідно до організаційно-правової форми господарювання вашої компанії:


Заповнену заявку та скан-копії цих документів спочатку потрібно надіслати на пошту sales@easypay.ua, вказавши у темі листа "Епіцентр, назва вашого ФОП/юридичної особи".

Після схвалення заявки (вам надійде відповідь на лист), роздруковані та завірені копії цих документів необхідно відправити кур'єрською доставкою поштовим оператором за адресою: м. Київ, вул. Межигірська 82-А, корп. Б. Отримувач: Бортник Олександр.
Чому потрібно знову збирати і надсилати документи, якщо я вже надсилав їх під час реєстрації на маркетплейсі?
Підключення до EasyPay передбачає індивідуальне подання документів відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Документи розглядаються суб'єктом первинного фінансового моніторингу. Далі, у разі погодження заявки, для укладення договору з EasyPay знадобляться завірені вашим підписом та печаткою (якщо вона є) копії документів, які ви відправляли на розгляд.

Через це ми не можемо виступити посередниками між вами та EasyPay у процесі підключення до їх системи.
Чи буде можливість переключення комісії на покупця?
Наразі сплачувати комісію будуть виключно продавці.
Як працює функція оплати карткою на маркетплейсі?
Усі деталі щодо підключення функції у кабінеті продавця та опрацювання замовлень, оплачених карткою, ви можете дізнатись з інструкції.
Які додаткові комісії будуть для покупців та продавців, окрім оголошених 1,83%?
1,83% — єдина комісія за переказ коштів, яку сплачує тільки продавець.
Жодних інших прихованих комісій немає.
Яким чином ми зможемо перевірити надходження коштів після оплати товару, та як швидко вони будуть зараховані?
Щойно замовлення перейде у статус "Підтверджено", статус його оплати зміниться на "Зараховано продавцю", і кошти будуть переведені на ваш рахунок впродовж одного банківського дня. Не хвилюйтеся, якщо зарахування не відбулося одразу після зміни статусу.

Ви також можете перевіряти надходження коштів в особистому кабінеті EasyPay (доступ до нього ви отримаєте після підключення).
Чи можна підключитися до EasyPay як юридична особа?
Так, підключитися до EasyPay ви можете як юридична особа або ФОП, вказавши розрахунковий рахунок вашої компанії.
Дякуємо, що обрали Епіцентр М!