Що робити, якщо в особистому кабінеті не відображається кнопка підтримки?

В особистому кабінеті продавця є кнопка "Підтримка", за допомогою якої ви можете зв'язатися зі службою підтримки продавців маркетплейсу.
Якщо кнопка "Підтримка" не відображається в особистому кабінеті, це може бути пов'язано з активним блокувальником реклами.

Щоб відновити відображення кнопки, його потрібно вимкнути — для цього увійдіть до кабінету та натисніть на позначки блокувальника реклами, що знаходяться у верхньому правому кутку.
Вимкніть блокувальник, як показано на зображенні нижче.
Після цього позначки блокувальника реклами мають стати зеленими — це означатиме, що ви успішно вимкнули його.

Оновіть сторінку особистого кабінету — відображення кнопки підтримки має бути відновлено.
Бажаємо вам успіхів у продажах!