Що означають статуси замовлень в кабінеті продавця

Статуси замовлення в особистому кабінеті продавця змінюються в залежності від того, на якому етапі знаходиться опрацювання замовленого товару.
Що означає кожен статус замовлення, розповідаємо у цій інструкції.
Статус "Нове" означає, що покупець замовив ваш товар на сайті Епіцентру, і замовлення очікує вашого підтвердження або скасування.
Щоб підтвердити або скасувати замовлення, вам потрібно перейти до його картки та змінити його статус.
Статус "Підтверджено продавцем" означає, що замовлений товар є у наявності, і ви готові його відправити. Цей статус сигналізує кол-центру про те, що можна зателефонувати покупцю для узгодження всіх деталей замовлення.
Щоб змінити статус з "Нове" на "Підтверджено продавцем", перейдіть до картки замовлення, натисніть кнопку "Змінити статус" та оберіть "Підтверджено продавцем".
На що потрібно звернути увагу:

  • перед тим, як змінювати статус замовлення з "Нове" на "Підтверджено продавцем", обов'язково переконайтеся у тому, що замовлений покупцем товар належної якості та є в наявності, а його ціна (яка зазначена на сайті Епіцентру) відповідає дійсності.
    У разі, якщо ви цього не зробите, і замовлення потрібно буде скасувати з причин, перерахованих вище, з вас буде списано комісію за це замовлення, як за успішно виконане (стягнення комісії у такому випадку розглядається як компенсація за недотримання діючих правил платформи).
  • Після отримання замовлення у вас є максимум дві години (120 хвилин) на його підтвердження. Якщо ви не підтвердите замовлення протягом цього часу, ми спробуємо зв'язатися із вами у чаті або телефоном. У разі, якщо після нашого нагадування ви не підтвердите або не скасуєте замовлення протягом 60 хвилин, ми скасуємо його самостійно та будемо змушені заблокувати вашу компанію за порушення правил платформи.
    Якщо ваш кабінет було заблоковано у зв'язку з тим, що ви не підтвердили своє замовлення вчасно, зверніться по допомогу до свого менеджера.

    Опрацювання замовлень має відбуватися з понеділка по п'ятницю, з 9:00 до 18:00.
    Замовлення, отримані у неробочий час або у вихідні дні, опрацьовуються у наступний після них робочий день до 11 години ранку.
Статус "Скасовано продавцем" означає, що ви не можете відправити товар з певних причин. Якщо ви переводите замовлення у цей статус, покупець отримує повідомлення про скасування замовлення.

Ви можете перевести замовлення у статус "Скасовано продавцем" лише зі статусу "Нове", обов'язково вказавши причину, через яку ви не можете його виконати. У разі, якщо ви скасуєте замовлення після його підтвердження, з вас буде списано комісію.
Якщо з певних причин вам потрібно скасувати замовлення або відредагувати його (за умови, що причиною скасування НЕ є брак/відсутність/неактуальність ціни товару), вам потрібно звернутися до служби підтримки.
Ви можете відправити своє звернення на пошту support@epicentrm.com.ua або використати синій віджет "Підтримка" в особистому кабінеті продавця.
Статус "Підтверджено" означає, що кол-центр узгодив всі деталі доставки та оплати з покупцем (якщо покупець потребуватиме консультації по замовленню, кол-центр сконтактує його з вами). Після того, як спеціалісти кол-центру змінять статус замовлення з "Підтверджено продавцем" на "Підтверджено", у картці замовлення з'являться дані покупця для відправки товару.
Статус "Скасовано" означає, що замовлення було скасовано за ініціативою покупця або з інших об'єктивних причин, і з вас не буде списана комісія за нього.
Перевести замовлення у статус "Скасовано" може тільки кол-центр та спеціалісти зі служби підтримки.
Статус "Відправлено" означає, що замовлення було відправлено продавцем та прямує до замовника. Після відправки товару вам потрібно перейти до картки замовлення та вказати номер ТТН у розділі "Посилка", після цього змінити його статус з "Підтверджено" на "Відправлено".
Статус "Готове до видачі" означає, що товар знаходиться у поштовому відділенні або очікує на покупця у пункті самовивозу.
Якщо замовлення було оформлене самовивозом, і ви готові передати товар покупцю з обраного ним пункту видачі, переведіть замовлення зі статусу "Підтверджено" у статус "Готове до видачі" - покупець отримає повідомлення, що замовлений товар вже чекає на нього.
Статус "Завершене" означає, що покупець забрав замовлення з відділення.
Статус автоматично змінюється на "Завершене" після отримання покупцем товару.
Зверніть увагу: якщо замовлення з певних причин знаходиться в одному з проміжних статусів ("Підтверджено", "Відправлено", "Готове до видачі") впродовж 21 дня, після завершення цього терміну його статус буде автоматично змінено на "Завершене".

Далі у вас буде 5 днів на оскарження зміни статусу — у випадку, якщо замовлення не було виконано і його необхідно скасувати, вам потрібно оформити відповідний запит у листі та відправити його на пошту support@epicentrm.com.ua.

Якщо автоматичне переведення замовлення у статус "Завершене" не буде оскаржено впродовж 5 днів, статус такого замовлення зміниться на "Закрите", а з вас буде списано комісію за нього (як за успішно виконане).
Статус "Закрито" означає що замовлення було успішно виконано - пройшло 14 днів з моменту отримання товару покупцем (за цей час покупець не звертався до нас з проханням повернути чи обміняти товар). Статус "Завершено" автоматично змінюється на "Закрито" через 14 днів після отримання замовлення покупцем. Щойно замовлення переходить у статус "Закрито", заморожена комісія за це замовлення списується з вашого балансу.
Статус "Запит на повернення" означає, що покупець звернувся до нас з проханням обміняти чи повернути товар. Згідно правил платформи та чинного Законодавства України, він може зробити це впродовж 14 днів з моменту його отримання. Якщо статус замовлення змінився на "Запит на повернення", вам потрібно зв'язатися із покупцем та владнати це питання.
Статус "Повернено" означає, що покупець успішно повернув товар продавцю та отримав кошти за нього.
Бажаємо вам успіхів у продажах!