Сповіщення про коментарі до замовлень: отримання та надання зворотного зв'язку

Після того, як ви підтверджуєте вхідне замовлення в особистому кабінеті продавця, у вас є можливість залишити певні уточнення щодо цього замовлення для кол-центру. Для цього вам потрібно перейти у замовлення (обравши його з загального переліку у розділі "Замовлення") та натиснути позначку діалогового вікна, що знаходиться посередині правого краю сторінки.
Оператор кол-центру отримає сповіщення про повідомлення до вашого замовлення та передасть необхідну інформацію покупцеві.

Якщо оператор кол-центру відповість на ваш коментар, поставить питання від покупця або потребуватиме певних уточнень по замовленню і напише вам про це у чаті, у верхньому правому кутку вашого кабінету на зображенні дзвоника сповіщень з'явиться червона цифра.
Зверніть увагу: цифра на дзвонику сповіщень означає кількість замовлень із непрочитаними повідомленнями, а не кількість повідомлень. Тобто якщо до одного замовлення оператор кол-центру залишив три коментарі, цифра на дзвонику буде "1", бо це коментарі до одного замовлення.
Натиснувши на дзвоник, ви зможете переглянути до якого замовлення було залишено коментар (непрочитані коментарі відмічені червоною позначкою у загальному переліку сповіщень про коментарі).

Для перегляду коментаря необхідно натиснути на номер замовлення, до якого залишено коментар — система відкриє сторінку цього замовлення у новій вкладці, і ви зможете відповісти на нього у діалоговому вікні.
Звертаємо вашу увагу, що у переліку сповіщень про коментарі до замовлень знаходяться як прочитані, так і непрочитані повідомлення.
Ви можете видалити зі списку сповіщення, що були переглянуті. Для цього потрібно натиснути на зображення корзини поруч із сповіщенням, яке ви плануєте видалити.
Якщо ви прочитали всі коментарі та хочете видалити історію сповіщень, потрібно натиснути "Очистити все".
Якщо під час роботи в особистому кабінеті продавця ви перейшли на іншу вкладку, а у цей момент вам надійшов новий коментар до замовлення, ви побачите браузерне пуш-сповіщення із номером замовлення, натиснувши на яке ви зможете перейти до діалогу та переглянути коментар.
Зверніть увагу: під час входу до особистого кабінету система запропонує вам дозволити надходження браузерних пуш-сповіщень — будь ласка, оберіть опцію "Дозволити", щоб не пропустити жодного повідомлення.
Ви також можете самостійно дозволити надходження браузерних пуш-сповіщень від маркетплейсу. Для цього увійдіть до особистого кабінету, ліворуч в адресному рядку натисніть на позначку замка та оберіть "Дозволити сповіщення".
Бажаємо гарних продажів!