Що робити, якщо у вас не працює кабінет продавця?

Якщо у вас протягом тривалого часу виникають труднощі із завантаженням кабінету (сторінка кабінету порожня), швидше за все, проблема полягає у застарілій версії операційної системи вашого комп'ютера.
Чому так відбувається?

На застарілих версіях Windows (аналізуючи це питання, ми дійшли висновку, що переважна більшість користувачів, які зіткнулися з такою проблемою, були користувачами Windows 7) не оновлюються кореневі центри сертифікації — один з таких кореневих сертифікатів кілька днів тому взагалі був протермінований та вилучений з обігу.
Що робити?

На жаль, ми не можемо самостійно розв'язати це питання. Ось кілька порад, як ви можете вирішити цю ситуацію.
1. Оновлення браузеру

Спробуйте оновити браузер, який ви використовуєте для входу в особистий кабінет, до останньої версії.

Для оновлення браузеру Chrome виконайте наступні дії:

  • Відкрийте Chrome на комп'ютері.
  • У правому верхньому кутку екрану натисніть на позначку трьох крапок та оберіть опцію "Оновити Google Chrome" (якщо у переліку немає цієї опції, це означає, що у вас встановлена остання версія браузера).
  • Натисніть кнопку "Перезапустити".
2. Оновлення сертифікатів

Якщо ви плануєте продовжити використання вашої поточної операційної системи, а оновлення браузеру не допомагає, спробуйте оновити сертифікати.

  1. Перейдіть до меню "Пуск" вашого комп'ютера. У полі пошуку "Знайти програми та файли" вкажіть mmc. Дозвольте внесення змін, натиснувши кнопку "Так".

  2. Після появи вікна консолі, у головному меню оберіть "Консоль → Додати або видалити оснастку". Коли відкриється вікно "Додати або видалити оснастку", натисніть "Додати".

  3. У запропонованому переліку оснастки оберіть "Сертифікати" та натисніть "Додати".

  4. У вікні "Оснастка диспетчера сертифікатів" залиште значення за замовчуванням та натисніть "Готово".

  5. Закрийте вікно "Додати ізольовану оснастку", натиснувши кнопку "Закрити".

  6. У вікні "Додати або видалити оснастку" натисніть "Ок".

  7. У дереві консолі з'явиться запис "Сертифікати". Відкрийте його та знайдть розділ "Довірені кореневі центри сертифікації", "Сертифікати".

  8. Правою кнопкою миші натисніть на поле "Сертифікати" та оберіть "Всі задачі/імпорт".

  9. Після запуску імпорту за допомогою кнопки "Огляд" оберіть кореневий сертифікат та натисніть "Далі".

  10. На етапі "Сховище сертифікатів" встановіть опцію "Розмістити усі сертифікати у наступне сховище" та натисніть кнопку "Огляд".

  11. У вікні вибору сховища встановіть налаштування "Показати фізичні сховища", розгорніть гілку → "Довірені кореневі центри сертифікації" та оберіть місце зберігання сертифіката:

    оберіть "Реєстр" для використання кореневого сертифікату поточним користувачем під цією операційною системою;
    оберіть "Локальний комп'ютер" для використання кореневого сертифікату усіма користувачами операційної системи.

  12. Після того, як ви натиснете кнопки "Ок", "Далі" та "Готово" може з'явитися попередження про безпеку (в залежності від налаштувань операційної системи) з питанням "Встановити даний сертифікат?". Натисніть "Так".

  13. З'явиться повідомлення про те, що імпорт було успішно виконано, а кореневий сертифікат буде додано у довірені кореневі центри сертифікації для вашої або всіх облікових записів.
    3. Оновлення операційної системи

    Іноді єдиним рішенням ситуації стає перехід на новішу версію операційної системи. Ми не наполягаємо, проте радимо розглянути цей варіант, щоб у майбутньому у вас не виникало проблем з роботою кабінету.
    Бажаємо вам успіхів у продажах!