Як опрацювати замовлення з самовивозом

Окрім доставки товарів поштовими операторами (Новою Поштою та Укрпоштою), покупець може обрати функцію самовивозу замовленого товару (якщо така функція доступна у продавця) та забрати його безкоштовно (сплативши лише вартість товару) з обраного пункту видачі.

Якщо покупець замовив ваш товар і планує забрати його самовивозом, ви побачите спеціальну позначку у загальному переліку замовлень в особистому кабінеті.
Натисніть на номер замовлення та переведіть його у статус "Підтверджено продавцем", якщо товар є у наявності і ви готові передати його покупцеві у вашому (зазначеному у картці замовлення) пункті самовивозу.
Зверніть увагу: якщо замовленого товару немає у обраному покупцем пункті видачі, і ви потребуєте певного часу, щоб доставити його туди, будь ласка, залишіть відповідне повідомлення для кол-центру із вказаним терміном очікування у чаті, коли будете переводити замовлення у статус "Підтверджено продавцем".
Приклад повідомлення: "Замовлення буде готове до видачі у пункті самовивозу через 2 дні".
Після підтвердження вами замовлення, кол-центр зателефонує покупцю для уточнення усіх необхідних деталей. Якщо покупець підтвердить своє замовлення, його статус в особистому кабінеті зміниться на "Підтверджено", і ви зможете побачити дані покупця.
Якщо замовлення покупця готове до видачі у пункті самовивозу, змініть його статус на "Готове до видачі".
Після того, як ви зміните статус на "Готове до видачі", покупець отримає повідомлення про те, що він може забирати своє замовлення.

Якщо покупець не забирає замовлення впродовж 3 днів з моменту, як ви змінили статус на "Готове до видачі", зателефонуйте йому.
У випадку, якщо покупець передумав забирати замовлення, не виходить на зв'язок та не відповідає на ваші дзвінки більше 5 днів, повідомте про це кол-центру. Для цього увійдіть до картки замовлення та залиште відповідне повідомлення у чаті.

Зверніть увагу: через 7 днів статус замовлення з "Готове до видачі" автоматично змінюється на "Завершене". Якщо за цей час покупець не забрав своє замовлення, вам обов'язково потрібно написати у підтримку (натиснувши блакитний віджет у кабінеті продавця), щоб ми змінили його статус на "Скасоване" та повернули утриману за нього комісію.
При отриманні замовлення покупець обов'язково має оглянути товар та розрахуватися з вами.
Ви можете самостійно змінити статус замовлення на "Завершене" після того, як віддасте товар покупцю та отримаєте кошти за нього.
Бажаємо гарних продажів!