Самовивіз товару: як додати пункти видачі в особистому кабінеті продавця

Функція самовивозу товарів передбачає можливість самостійного вивозу товару покупцем з вашого пункту видачі (магазину, складу, тощо).
Щоб покупець зміг швидко знайти ваш пункт видачі, потрібно детально заповнити всю необхідну інформацію щодо його розташування в особистому кабінеті продавця.
Для цього увійдіть до особистого кабінету та перейдіть до розділу "Налаштування" → "Налаштування компанії" → "Доставка".
На вкладці "Доставка" натисніть кнопку "Перейти до налаштувань", щоб додати пункти видачі та заповнити інформацію про них.
На сторінці, що відкриється, натисніть "Додати пункт самовивозу" та внесіть інформацію про свій пункт видачі.
Уважно заповнюйте усі без винятку поля інформації про пункт видачі відповідно до вимог, наведених нижче. Будь ласка, приділіть особливу увагу полям із даними, які потрібно вводити вручну — перевіряйте їх на відсутність помилок.
Вказуйте лише ті дані, які зазначені у назві поля — у випадку введення зайвої інформації, ми будемо змушені видалити такий пункт видачі із загального переліку.
Як правильно заповнити інформацію про пункт видачі?

  • У полі "Населений пункт" почніть вводити назву міста, в якому знаходиться ваш пункт видачі. З випадаючого списку оберіть потрібний варіант.

  • У полі "Адреса пункту видачі (RU)" російською мовою впишіть адресу, за якою знаходиться ваш пункт самовивозу. Дані потрібно вказувати кирилицею, за винятком іншомовних назв, які можна внести латиницею (наприклад, ТЦ "Ocean Plaza").
    Мінімальна кількість символів у полі — 10, максимальна — 255.

  • У полі "Адреса пункту видачі (UA)" українською мовою впишіть адресу, за якою знаходиться ваш пункт самовивозу. Дані потрібно вказувати кирилицею, за винятком іншомовних назв, які можна внести латиницею (наприклад, ТЦ "Ocean Plaza").
    Мінімальна кількість символів у полі — 10, максимальна — 255.

  • У полі "Назва магазину" вкажіть назву вашого пункту видачі — магазину, будівлі, тощо. Назву можна вносити як кирилицею, так і латиницею. Мінімальна довжина назви — 10 символів, максимальна — 255.

  • У полі "Номер телефону пункту видачі" потрібно вказати контактний номер телефону вашого пункту самовивозу, за яким покупець зможе зв'язатися з вами у разі необхідності. Вкажіть номер у форматі +380971111111

  • У полі "Посилання на пункт видачі на карті" необхідно вказати посилання на ваш пункт самовивозу у Google Maps.
    Щоб правильно скопіювати посилання, увійдіть до Google Maps, знайдіть ваш пункт видачі (вказавши його адресу у пошуку), натисніть кнопку "Поділитися", скопіюйте посилання та вставте його у поле.

  • Далі необхідно додати фото входу до вашого пункту видачі — це потрібно для того, щоб покупцям було легше зорієнтуватися та знайти вас.
    Фото має бути чітким, у форматі JPEG або PNG, розміром до 50 MB.

  • У полі "Графік роботи" чекбоксами оберіть дні, у які працює ваш пункт видачі та зазначте години роботи.
Після внесення усіх необхідних даних натисніть кнопку "Додати пункт самовивозу" — система поверне вас на сторінку загального переліку ваших пунктів видачі.
На сторінці загального переліку пунктів видачі ви можете вносити зміни до вже доданих пунктів, а також вносити нові.
Щоб редагувати внесений пункт видачі, потрібно натиснути на позначку олівця поруч із ним.
Щоб видалити пункт видачі, натисніть на позначку корзини.
Звертаємо вашу увагу, що додані вами пункти видачі спочатку знаходяться у статусі "Чернетка".
Заповнивши всю необхідну інформацію, зверніться до свого менеджера — після перевірки він активує функцію самовивозу та опублікує пункти (вони з'являться на вітрині Епіцентру).
Статус опублікованих пунктів самовивозу відображатиметься в особистому кабінеті як "Активний".
Якщо у вас виникла необхідність внести зміни до вже опублікованого пункту самовивозу (у статусі "Активний"), потрібно звернутися до менеджера.
Бажаємо гарних продажів!