Як самостійно підтвердити та опрацювати замовлення в особистому кабінеті

Якщо ви хочете самостійно підтверджувати та обробляти замовлення без участі кол-центру, вам потрібно повідомити про це свого менеджера та підписати додаткову угоду.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до нової угоди, у разі скасування підтвердженого замовлення за ініціативою продавця (переведення його у статус "Скасовано продавцем" зі статусу "Підтверджено продавцем" або "Підтверджено"), з вас буде списана комісія (роялті) у розмірі відсотку від загальної вартості товару, в залежності від його категорії (так само, як це відбувається у разі успішно закритого замовлення).

Перед підтвердженням замовлення просимо вас впевнитися у тому, що ви можете його виконати (перевірте наявність і якість замовленого товару, а також актуальність зазначеної на сайті ціни).

Якщо покупець відмовляється від замовлення, вам потрібно написати у службу підтримки support@epicentrm.com.ua (не скасовуйте замовлення самостійно). Після перевірки інформації ми переведемо замовлення у статус "Скасовано", і комісія з вас не спишеться.

Якщо ви скасовуєте замовлення до того, як підтвердили його (переводите замовлення у статус "Скасовано продавцем" зі статусу "Нове"), комісія також не списується.
Як самостійно опрацювати замовлення?

Коли угоду буде укладено, категорійний менеджер призначить вас адміністратором компанії, і ви зможете самостійно приймати та опрацьовувати вхідні замовлення.
Перевірити вашу роль в особистому кабінеті можна у розділі "Користувачі".

Для початку роботи перейдіть до відповідного розділу головного меню та оберіть замовлення, що вас цікавить, натиснувши на номер ліворуч від нього.
Впевніться, що замовлений товар є у наявності, його ціна відповідає заначеній ціні на сайті Епіцентру, і ви готові відправити його найближчим часом.
Після цього змініть статус замовлення на "Підтверджено продавцем", натиснувши на галочку поруч з "Змінити статус".
Якщо з певних причин ви не можете відправити цей товар, або його немає в наявності, оберіть статус "Скасовано продавцем" та вкажіть причину скасування замовлення.
Далі натисніть "Зберегти скасування замовлення".
Після того, як ви змінили статус на "Підтверджено продавцем", у картці замовлення та у загальному переліку замовлень з'являться дані покупця.
Зателефонуйте покупцю за вказаним у картці замовлення номером.
Якщо покупець відповів на ваш дзвінок, перевірте усі зазначені ним дані: кількість товару, спосіб доставки, особисту інформацію (ПІБ). За потреби внесіть необхідні зміни у картку замовлення, натиснувши на позначку олівця у розділі, який хочете редагувати.
Ви також можете редагувати склад замовлення — змінити кількість замовленого товару (натиснувши на "+" або "-" відповідно), додати інший товар до замовлення (вказавши ID товару, який хочете додати, у полі пошуку та натиснувши кнопку "Додати") або видалити додані товари (натиснути "-" поруч із товаром, який потрібно видалити).
Звертаємо вашу увагу, що вносити зміни до складу замовлення можна лише у статусах "Нове" та "Підтверджено продавцем".
Починаючи зі статусу "Підтверджено" внесення змін до складу замовлення неможливе.
Після узгодження замовлення натисніть на позначку зеленого телефону (це означатиме, що ви успішно зв'язалися з покупцем) та змініть його статус на підтверджено.
  • Якщо покупець не відповів на перший дзвінок, натисніть на позначку червоного телефону із цифрою 1.

  • Якщо не відповів на другий - на позначку червоного телефону із цифрою 2.

  • Після двох телефонних дзвінків надішліть покупцю лист (на вказаний у замовленні e-mail) з проханням підтвердити чи скасувати замовлення та натисніть на позначку конверта.

  • Якщо покупець не відповів вам впродовж доби або відмовився від замовлення, напишіть про це у підтримку (support@epicentrm.com.ua), щоб ми могли його скасувати.

Знак оклику навпроти замовленого товару означає, що покупець під час замовлення товару на сайті натиснув кнопку "не телефонуйте мені для підтвердження замовлення", і телефонувати йому не потрібно — можна одразу перевести замовлення у статус "Підтверджено" та відправити товар.
Після узгодження усіх деталей з покупцем відправте замовлений товар.
Далі знов увійдіть до особистого кабінету, перейдіть до розділу "Замовлення", оберіть товар, який ви відправили, та вкажіть номер ТТН (товарно-транспортної накладної), натиснувши на позначку олівця у розділі "Посилка".
Потім змініть статус замовлення на "Відправлено".
Після надходження товару у поштове відділення, статус замовлення буде автоматично змінено на "Готове до видачі".
Зверніть увагу: якщо замовлення було оформлене самовивозом, після дзвінка покупцю та уточнення всієї інформації, доставте товар в обраний пункт видачі. Після цього змініть його статус з "Підтверджено" на "Готове до видачі".
Покупець отримає повідомлення, що замовлення вже очікує на нього.
Детальніше про обробку замовлень із самовивозом можна прочитати тут.
Вітаємо! Ви успішно опрацювали замовлення на маркетплейсі Епіцентр!
Бажаємо успіхів у продажах!