Правила роботи маркетплейсу: що варто знати

Вітаємо вас на маркетплейсі Епіцентр!

Будь ласка, ознайомтеся з правилами нашої роботи, наведеними нижче.
Ви зможете розпочати співпрацю із маркетплейсом Епіцентр після реєстрації в особистому кабінеті, підписання договору та поповнення рахунку.
Чому потрібно внести гроші на рахунок до початку продажів?

Наш маркетплейс працює по CPS моделі. Це означає, що система утримує комісію за замовлення у той момент, коли покупець оформив його на сайті. Саме тому ми просимо вносити кошти на рахунок завчасно – щоб ви одразу могли розпочати продаж своїх товарів без будь-яких перешкод.
Процент комісії залежить від категорії товару, і може складати від 7 до 20% від вартості.


Для чого ви можете використовувати особистий кабінет?

Після реєстрації в особистому кабінеті ви можете використовувати його за функціональним призначенням, а саме:

  • вносити та редагувати інформацію про вашу компанію, що відображатиметься на сайті Епіцентру;
  • додавати та змінювати логотип вашої компанії, що відображатиметься на сайті Епіцентру;
  • розміщувати пропозиції товарів для продажу;
  • додавати та редагувати інформацію про товари, які плануєте продавати (характеристики, ціни, додаткові дані про товар);
  • додавати та редагувати зображення товарів, які плануєте продавати;
  • відстежувати статус розміщення товару на сайті Епіцентру;
  • обробляти вхідні замовлення ваших товарів та відстежувати їх доставку.
Будь ласка, ознайомтеся із правилами розміщення товарів та обробки замовлень, наведеними нижче.

Ми уважно слідкуємо за тим, щоб користувачі маркетплейсу отримували найкращі пропозиції товарів для купівлі та гарний досвід співпраці із нами.
Саме тому у нас є певні правила, яких ми суворо дотримуємось. Ми будемо вдячні, якщо ви пам'ятатимете про них під час завантаження ваших товарів до кабінету та обробки вхідних замовлень.

1. Товар, який ви продаєте, має бути належної якості та відповідати вимогам нормативних документів і чинного законодавства.

2. Ваш товар не може бути підробкою, копією чи реплікою відомих брендів. Також опис і назва товару не мають вводити в оману покупця. Детальніше з політикою продажу товарів-реплік ви можете ознайомитись ось тут.

3. У вас мають бути наявні документи щодо господарської діяльності компанії, документи що підтверджують відповідність якості ваших товарів до чинних норм законодавства та сертифікати (або будь-які інші документи), що дають дозвіл на здійснення продажу ваших товарів.

4. Продаж товарів вашою компанією не має порушувати прав будь-яких третіх осіб.

5. За потреби ви маєте надати своїм покупцям повну інформацію про товар відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та інших актів законодавства.

6. Спілкування із покупцями має здійснюватися виключно у ввічливій формі.
Використання нецензурної лексики неприпустиме.

7. Після того, як покупець замовив ваш товар на сайті Епіцентру, в особистому кабінеті необхідно підтвердити його наявність впродовж 30 хвилин (якщо замовлення було зроблено у робочий час). Найдовший час можливого очікування підтвердження складає 120 хвилин.
Для того, щоб не пропустити нові замовлення, впродовж робочого дня перевіряйте розділ «Замовлення» у вашому особистому кабінеті – саме туди потрапляють нові замовлення з сайту.

8. Оплата вашого товару здійснюється після його огляду та отримання покупцем у поштовому відділенні або карткою на сайті Епіцентру у момент замовлення товару. Така система оплати обрана нами задля уникнення можливих випадків шахрайства.
        Зверніть увагу: за покупцем завжди залишається право відмовитись від отримання товару у відділенні поштового зв'язку, якщо товар не відповідає опису, комплектації чи у інших випадках, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів» та іншими актами законодавства. Повернення товару може бути здійснене впродовж 14 днів з моменту отримання товару у поштовому відділенні.

        Щомісяця у вашому кабінеті продавця з'являтиметься звіт про продані у попередньому місяці товари. У звіті знаходиться інформація про усі замовлення, що перейшли у статус «Закрито» з першого по останній день попереднього місяця – ви зможете ознайомитись із відсотками роялті та сумою комісії по кожному з них.
        Бажаємо вам успіхів у продажах!