Як відбувається повернення товару: детальна інструкція про те, як та за яких умов покупець може повернути товар продавцю

Відповідно до закону «Про захист прав споживачів» кожен покупець має право повернути або обміняти придбаний товар впродовж 14 днів з моменту отримання покупки. Причина повернення може бути будь-якою: невідповідність зовнішнього вигляду товару заявленим характеристикам, малий чи завеликий розмір (габарити), непідходящий колір, фасон, та/або будь-які інші підстави, за яких отриманий товар не може бути використаний за призначенням.

Правила обміну поширюються виключно на товар належної якості, за умови, що він не використовувався і зберіг товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики, а також чек чи відповідний розрахунковий документ, який може підтвердити факт здійснення придбання товару покупцем у продавця. Закон про повернення товарів поширюється як на товари, придбані за готівку, так і на покупки з безготівковим розрахунком.

До уваги продавців: при продажу товарів покупцям обов'язково додавайте до товару чек з РРО або інший розрахунковий документ, що підтверджує факт купівлі-продажу товару, та (у разі необхідності) гарантійний талон, оформлений відповідним чином.
Які товари не підлягають поверненню?

Не всі групи товарів можна повернути. Нижче наведено перелік товарів, що не підлягають поверненню та обміну, навіть за умови належної якості товару.

Увага! Якщо ваш товар відноситься до переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню, будь ласка, завчасно повідомляйте про це своїх покупців.
Зверніть увагу: якщо ваш товар не знаходиться у переліку, наведеному вище, ви НЕ можете відмовити покупцю у поверненні товару (якщо він не використовувався та зберіг товарний вигляд, споживчі властивості та пломби/ярлики).
Яким чином покупець маркетплейсу може повернути товар?

Якщо з певних причин покупець вирішив повернути товар, для початку процесу повернення йому необхідно буде заповнити спеціальну форму (запит) на повернення товару на нашому сайті. У запиті покупець вказує персональні дані (ім'я та прізвище), контактний номер телефону, e-mail, номер замовлення, причину повернення товару, номер банківської картки (на яку продавець має повернути кошти) та номер поштового відділення, якщо покупець планує обміняти, а не повернути товар.
Також за бажанням до запиту можуть бути додані фото товару (наприклад, якщо покупець виявив невідповідність товару заявленим характеристикам або брак і це стало причиною повернення).

Після заповнення та відправлення, запит потрапляє до наших спеціалістів. Вони зв'язуються із покупцем для уточнення усіх даних та перевірки дотримання умов повернення товару:

  • що не минуло 14 днів з моменту отримання замовлення;
  • товар не використовувався (збережено товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики, упаковка);
  • товар не знаходиться у переліку товарів, що не підлягають поверненню.
Також звіряються банківські реквізити, вказані у запиті, та адреса доставки (якщо покупець хоче обміняти товар).

Зверніть увагу: усі витрати на зворотню доставку товару, пов'язані із його поверненням продавцю, сплачує покупець, що повертає товар.
Наші спеціалісти повідомлять його про це.
Як тільки усі деталі повернення товару будуть перевірені та узгоджені, продавцю (тобто вам) надійде дзвінок від нашого спеціаліста із повідомленням про повернення товару. Вам передадуть дані покупця (номер банківської картки для повернення коштів або адресу поштового відділення для обміну товару).
Також вам необхідно буде повідомити нашому спеціалісту адресу поштового відділення для повернення товару.

Після цього працівник нашого кол-центру знову зв'яжеться із покупцем, щоб повідомити йому адресу поштового відділення, куди він має повернути товар.
Ми запитуємо у покупців ТТН (товарно-транспортну накладну), щоб відстежувати процес повернення товару покупцем.

Зверніть увагу! Відповідно до законодавчих норм, при поверненні товару належної якості розрахунки із покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі. Гроші, сплачені за товар, мають повернутися покупцеві одразу після повернення покупки або не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару продавцем.
Будь ласка, після отримання товару та відшкодування коштів за товар покупцю, збережіть електронну або фізичну квитанцію про сплату коштів та надішліть її ось на цю пошту: refund@epicentrm.com.ua
У темі листа обов'язково вкажіть номер замовлення, за яким відбувається повернення.

Увага! Повернення товару можна вважати завершеним лише в тому випадку, якщо ви надіслали нам квитанцію про сплату коштів на користь покупця.
У випадку, якщо товар був повернений вам із дотриманням усіх норм, а ви не повернули кошти покупцю, або якщо ви відмовляєтесь від повернення товару без пояснення причин, ми будемо змушені призупинити наші домовленості щодо вашої торгівлі на маркетплейсі та заблокувати вам доступ до особистого кабінету до того часу, поки ви не виконаєте усі зобов'язання по поверненню товару і не відшкодуєте покупцю завдані збитки та моральну шкоду відповідно до норм чинного законодавства.
Бажаємо вам успіхів у продажах!