Як створити посилання на оплату замовлення карткою?

В особистому кабінеті продавця є можливість створити посилання на оплату замовлення карткою. Ця функція може бути корисною для вас у тому випадку, якщо покупець вирішить змінити спосіб оплати, або якщо у нього не вийде оплатити товар на сайті.

1. Як створити посилання на оплату замовлення карткою, якщо потрібно змінити спосіб оплати?

2. Як створити посилання на оплату замовлення карткою, якщо покупець не зміг оплатити замовлення на сайті (оплату карткою скасовано).
Звертаємо вашу увагу, що створення посилання через особистий кабінет доступно тільки для тих продавців, які опрацьовують замовлення самостійно.
Зміна способу оплати можлива лише у тому випадку, якщо у вас підключена функція оплати товарів карткою.
Зміна способу оплати та створення посилання через кабінет продавця

Поки замовлення знаходиться у статусах "Новий" або "Підтверджено продавцем", ви можете редагувати спосіб його оплати. Запропонуйте покупцю оплатити замовлення карткою, щоб йому не потрібно було сплачувати відсоток за переказ коштів*.

*Якщо покупець замовив товар післяплатою, він сплачує відсоток за переказ коштів у поштовому відділенні (відповідно до умов роботи поштових операторів).
Увійдіть до кабінету продавця та перейдіть до розділу "Замовлення". Оберіть замовлення, що вас цікавить, натиснувши на його номер.
У блоці "Доставка і оплата" у способі оплати оберіть "Оплата карткою онлайн".
З'явиться повідомлення про створення посилання на оплату. Натисніть кнопку "Створити та відправити".
Після цього на телефон покупця буде відправлено повідомлення з посиланням на оплату (в смс та viber). Спосіб оплати буде змінено на "Оплата карткою", а статус оплати на "Очікується оплата".

Коли покупець оплатить замовлення, статус оплати зміниться на "Заморожено".
Зателефонуйте покупцю та повідомте, що оплата пройшла успішно, і товар невдовзі буде відправлено. Далі переведіть замовлення у статус "Підтверджено", щоб статус його оплати змінився на "Зараховано продавцю".
Якщо покупець не оплатить замовлення впродовж 30 хвилин з моменту генерації посилання, статус оплати зміниться на "Оплату скасовано". Вам потрібно буде повторно зателефонувати покупцю та сповістити його про те, що оплата скасована. Якщо покупець все ще хотітиме придбати товар, потрібно буде повторно згенерувати посилання на оплату за алгоритмом, наведеним вище.
Як створити посилання на оплату, якщо покупцю не вдалося оплатити товар на сайті?

Якщо у покупця не вийшло оплатити замовлення карткою на сайті (наприклад, неправильно вказав номер картки, або було недостатньо коштів на рахунку), статус оплати такого замовлення відображатиметься як "Оплату скасовано".

Зателефонуйте покупцю та запропонуйте йому повторити спробу оплати — у картці замовлення натисніть кнопку "Створити посилання на оплату".

З'явиться повідомлення про створення посилання на оплату. Вам потрібно натиснути "Створити і відправити"— після цього на пошту та у viber покупця надійде повідомлення з посиланням, за яким він зможе оплатити це замовлення.
Статус оплати у картці замовлення зміниться на "Очікується оплата".

Увага: не переводьте замовлення у статус "Підтверджено", поки статус оплати не зміниться на "Заморожено".
Якщо покупець не оплатить замовлення впродовж 30 хвилин з моменту генерації посилання, статус оплати зміниться на "Оплату скасовано". Вам потрібно буде повторно зателефонувати покупцю та сповістити його про те, що оплата скасована. Якщо покупець все ще хотітиме придбати товар, потрібно буде повторно згенерувати посилання на оплату за алгоритмом, наведеним вище.
Бажаємо успіхів у продажах!