Способи оплати товарів: оплата карткою на сайті

Щоб підключити функцію оплати товарів карткою для вашої компанії, вам потрібно укласти угоду з EasyPay.
З порядком укладання угоди можна ознайомитись за посиланням: https://support.epicentrm.com.ua/yak-pidklyuchytys...

Після отримання ключів ви зможете активувати оплату карткою в особистому кабінеті продавця.
Як підключити оплату карткою в особистому кабінеті продавця
Увійдіть до особистого кабінету та перейдіть до розділу "Налаштування" → "Налаштування компанії" → "Оплата".
Зверніть увагу, що у розділі оплати відображаються всі типи оплати, які наразі доступні на маркетплейсі. Активні типи оплати залежать від того, який спосіб доставки ви використовуєте.

  • Післяплата доступна для замовлень, оформлених з доставкою поштовим оператором. Покупець сплачує за товар під час його отримання у поштовому відділенні. Цей тип оплати завжди активний за замовчуванням, оскільки всі наші продавці використовують доставку поштою.
  • Оплата при отриманні доступна для замовлень, оформлених самовивозом. Покупець сплачує кошти після отримання товару у вашому пункті видачі. Якщо у вашої компанії немає функції самовивозу, цей тип оплати буде неактивним для вас.

  • Оплата карткою через EasyPay може використовуватись для замовлень з будь-яким способом доставки (поштові оператори, самовивіз). Ви можете самостійно керувати цим типом оплати — активувати та вимикати його за потреби.
Для підключення функції оплати товарів карткою оберіть "Підключити оплату карткою", у полі "ServiceKey" вкажіть ключ, який ви отримали від EasyPay та натисніть кнопку "Підключити".
Ключ знаходиться у листі, який надсилає вам EasyPay після успішного підписання договору.
Звертаємо вашу увагу
на те, що всі ключі для підключення фукнції оплати карткою починаються зі слова EPICENTR.
Будь ласка, будьте уважні при внесенні ключа до поля — якщо ви зробите помилку, функція оплати карткою не працюватиме.
З'явиться повідомлення про успішне підключення функції оплати карткою, і цей спосіб оплати відображатиметься при замовленні будь-якого з ваших товарів на сайті Епіцентру.
Як вимкнути оплату карткою в кабінеті продавця?

Після активації функції оплати карткою ви можете нею керувати — відключати та підключати знову у разі необхідності. Для цього у розділі "Налаштування" → "Налаштування компанії" → "Оплата" використовуйте слайдер у блоці оплати карткою.
Що означають статуси оплати?

  • Статус "Очікується оплата" означає, що платіж опрацьовується електронною платіжною системою.

  • Статус "Оплату скасовано" означає, що оплата карткою пройшла неуспішно.

  • Статус "Заморожено" означає, що оплата прошла успішно, і кошти за замовлення утримуються.

  • Статус "Зараховану продавцю" означає, що кошти вже переведені на ваш рахунок або будуть зараховані найближчим часом.

  • Статус "Зараховано покупцю" означає, що кошти успішно повернулися на рахунок покупця (у разі скасування замовлення).
Як опрацювати замовлення, оплачене карткою (якщо ви самостійно опрацьовуєте замовлення)
Увійдіть до особистого кабінету продавця та перейдіть до розділу "Замовлення". Тут ви можете відстежувати статус оплачених карткою замовлень.
Спосіб оплати та статус оплати (якщо була обрана оплата карткою на сайті) також можна переглянути у картці замовлення.
У статусі "Очікується оплата" перейдіть до картки замовлення та змініть його статус на "Підтверджено продавцем", якщо замовлений товар є у наявності, і ви готові його відправити.
Будь ласка, не телефонуйте покупцю, поки оплата не буде підтверджена або скасована (тобто поки статус "Очікується оплата" не зміниться).
Якщо статус оплати змінився на "Оплату скасовано", зв'яжіться з покупцем, щоб повторити спробу або запропонувати альтернативний спосіб оплати (при отриманні або післяплатою).
Щоб згенерувати посилання на оплату повторно, натисніть відповідну кнопку у картці замовлення.
Якщо вам потрібно буде змінити спосіб оплати, натисніть на позначку олівця у розділі "Доставка і оплата" та внесіть відповідні зміни у поле "Спосіб оплати".
Далі натисніть позначку зеленого телефону та підтвердіть замовлення (переведіть його у статус "Підтверджено").
Якщо статус оплати змінився на "Заморожено", зателефонуйте покупцю для узгодження усіх деталей замовлення. Далі натисніть на позначку зеленого телефону та змініть його статус на "Підтверджено".

Після того, як статус замовлення зміниться на "Підтверджено", статус оплати автоматично зміниться на "Зараховано продавцю", а кошти надійдуть на ваш рахунок на наступний банківський день.
Будь ласка, не хвилюйтеся, якщо кошти не надійшли одразу, адже їх переказ здійснюється на наступний робочий банківський день, що слідує за датою приймання платежу.
Усі транзакції ви зможете відстежувати в особистому кабінеті EasyPay — номери замовлень знаходяться у стовпчику "Акаунт" розділу "Транзакції".

Щоденно, на вказану вами в заявці електронну адресу, буде автоматично надходити реєстр за успішними транзакціями попереднього дня. У випадку відсутності таких транзакцій, реєстр буде пустим.


Для входу до кабінету перейдіть за посиланням https://mc.easypay.ua/ та вкажіть логін і пароль, який надсилав вам EasyPay після підписання договору.

Детальніше про роботу кабінету EasyPay ви можете дізнатися з інструкції.
Увага: якщо ви спостерігаєте будь-яку проблему зі зміною статусів оплати (наприклад, у кабінеті EasyPay вказано, що кошти зараховані, а статус оплати в кабінеті продавця все ще "Очікується оплата"), будь ласка, оперативно повідомляйте про це у службу підтримки support@epicentrm.com.ua
Якщо покупець не відповів на ваш дзвінок, натисніть на позначку червоного телефону із цифрою 1. Якщо не відповів двічі - на позначку червоного телефону із цифрою 2. Після двох телефонних дзвінків надішліть покупцю лист (на вказаний у замовленні e-mail) з проханням підтвердити чи скасувати замовлення та натисніть на позначку конверта.
Якщо покупець не відповів вам впродовж доби або відмовився від замовлення, напишіть про це у підтримку (support@epicentrm.com.ua), щоб ми могли його скасувати - після цього кошти за замовлення повернуться на рахунок покупця.
Після узгодження усіх деталей з покупцем відправте замовлений товар. Далі знов увійдіть до особистого кабінету, перейдіть до розділу "Замовлення", оберіть товар, який ви відправили, та вкажіть номер ТТН (товарно-транспортної накладної), натиснувши на позначку олівця у розділі "Посилка". Потім змініть статус замовлення на "Відправлено". Після надходження товару у поштове відділення, статус замовлення буде автоматично змінено на "Готове до видачі".

Якщо замовлення було оформлене самовивозом, після дзвінка покупцю та уточнення всієї інформації, доставте товар в обраний пункт видачі. Після цього змініть його статус з "Підтверджено" на "Готове до видачі". Покупець отримає повідомлення, що замовлення вже очікує на нього.
Як опрацювати замовлення, оплачене карткою (якщо ваші замовлення опрацьовує кол-центр)

Увійдіть до особистого кабінету продавця та перейдіть до розділу "Замовлення". Тут ви можете відстежувати статус оплачених карткою замовлень.
У статусі "Очікується оплата" перейдіть до картки замовлення та змініть його статус на "Підтверджено продавцем", якщо замовлений товар є у наявності, і ви готові його відправити.

Якщо статус оплати зміниться на "Оплату скасовано", спеціалісти кол-центру зателефонують покпуцю та запропонують йому альтернативний спосіб оплати. Якщо покупець погодиться, замовлення буде переведено у статус "Підтверджено", а у картці відображатимуться внесені зміни (спосіб оплати відображається у блоці "Доставка і оплата").

У разі відмови покупця від замовлення, ми його скасуємо.

Якщо статус оплати зміниться на "Заморожено", спеціалісти кол-центру зателефонують покупцю та узгодять з ним усі деталі замовлення. Після цього статус замовлення буде змінено на "Підтверджено", а статус оплати автоматично зміниться на "Зараховано продавцю".
Звертаємо вашу увагу, що зміна статусу оплати на "Зараховано продавцю" не є підтвердженням фактичного надходження коштів на ваш рахунок. Їх переказ здійснюється на наступний робочий банківський день, що слідує за датою приймання платежу. Будь ласка, не хвилюйтеся, якщо кошти не були зараховані вам одразу після зміни статусу.
Усі транзакції ви зможете відстежувати в особистому кабінеті EasyPay — номери замовлень знаходяться у стовпчику "Акаунт" розділу "Транзакції".

Для входу до кабінету перейдіть за посиланням https://mc.easypay.ua/ та вкажіть логін і пароль, який надсилав вам EasyPay після підписання договору.

Детальніше про роботу кабінету EasyPay ви можете дізнатися з інструкції.
Увага: якщо ви спостерігаєте будь-яку проблему зі зміною статусів оплати (наприклад, у кабінеті EasyPay вказано, що кошти зараховані, а статус оплати в кабінеті продавця все ще "Очікується оплата"), будь ласка, оперативно повідомляйте про це у службу підтримки support@epicentrm.com.ua
Після того, як статус замовлення зміниться на "Підтверджено", відправте товар покупцю. Далі знов увійдіть до особистого кабінету, перейдіть до розділу "Замовлення", оберіть товар, який ви відправили, та вкажіть номер ТТН (товарно-транспортної накладної), натиснувши на позначку олівця у розділі "Посилка". Потім змініть статус замовлення на "Відправлено". Після надходження товару у поштове відділення, статус замовлення буде автоматично змінено на "Готове до видачі".

Якщо замовлення було оформлене самовивозом, доставте товар в обраний пункт видачі. Після цього змініть його статус з "Підтверджено" на "Готове до видачі". Покупець отримає повідомлення, що замовлення вже очікує на нього.
Повернення коштів покупцю

Якщо покупець відмовився від підтвердженого замовлення, повернув або не забрав його при отриманні у поштовому відділенні, вам потрібно повернути йому кошти впродовж одного банківського дня з моменту отримання повернення (або відмови покупця).
Для цього зверніться до службі підтримки support@epicentrm.com.ua та попросіть скасувати замовлення, пояснивши причину. Після того, як служба підтримки переведе товар у статус "Скасовано покупцем" або "Повернено", кошти автоматично повернуться на рахунок покупця, а статус оплати у картці замовлення зміниться на "Зараховано покупцю".

Якщо ви скасовуєте замовлення з особистих причин (товару немає в наявності, неактуальна ціна, тощо) - перейдіть у картку замовлення на переведіть його у статус "Скасовано продавцем", зазначивши причину скасування. Після цього кошти повернуться на рахунок покупця, а статус оплати замовлення зміниться на "Зараховано покупцю".

Ви також можете самостійно повернути кошти покупцю церез кабінет EasyPay та після цього написати про скасування (повернення) у службу підтримки support@epicentrm.com.ua. Ми перевіримо інформацію та переведемо замовлення у статус "Скасовано" або "Повернено", і з вас не буде списана комісія.

Як це зробити?

Увійдіть до кабінету EasyPay https://mc.easypay.ua/та перейдіть до розділу "Транзакції".
Оберіть замовлення, за яким потрібно повернути кошти (номери замовлень знаходяться у стовпчику "Акаунт"), та натисніть "+" ліворуч від транзакції потрібного замовлення.
Далі оберіть опцію "Повернути", вкажіть суму повернення і натисніть "Так".
Бажаємо успіхів у продажах!