Як правильно оформити звернення до служби підтримки?

Якщо у вас виникли проблеми з роботою особистого кабінету, або ви хочете задати нам будь-яке інше питання, відповідь на яке ви не змогли знайти в інструкціях, будь ласка, напишіть лист до нашої служби підтримки: support@epicentrm.com.ua
Для того, щоб прискорити опрацювання запиту, потрібно дотримуватись певних вимог до його оформлення:

  1. Обов'язково вкажіть тему листа — це допоможе нам швидше визначити, який відділ зможе вирішити вашу проблему.
    У темі стисло вкажіть причину звернення, наприклад: "Проблеми із завантаженням файлу XML", "Проблема зі зміною статусу замовлення", тощо.

  2. Розпочніть текст листа з назви компанії або з посилання на компанію, скопійованого з особистого кабінету продавця.

  3. Далі покроково опишіть проблему, яка у вас виникла.
    Наприклад: " У загальному переліку товарів з будь-яким статусом в кабінеті відображається лише 1000 товарів. Як переглянути всі товари?".

  4. Додайте до листа будь-які матеріали, які допоможуть нам глибше ознайомитися з проблемою: фото та відео екрану, проблемні файли, які ви не можете завантажити, або посилання на товар у кабінеті (якщо звернення стосується товару).
Будемо раді вам допомогти!
Бажаємо вам успіхів у продажах!