Нова форма товару: основні зміни та правила заповнення

Ми працюємо над тим, щоб заведення товарів до особистого кабінету не забирало у вас багато часу, а їх модерація проходила швидше. Саме тому ми зробили нову форму товару, яка має нам із цим допомогти.

Що змінилося?

  • Три розділи, які були раніше ("Системні атрибути", "Медіа матеріали", "Офер") ми об'єднали в один задля зручності. Тепер, натиснувши на кнопку "Створити товар", вам не потрібно буде перемикатися між розділами, щоб заповнити картку товару.
  • Змінили дизайн форми із урахуванням попередніх побажань від наших продавців.
  • Змінили мобільну версію форми — тепер користуватися нею набагато зручніше.
  • Також плануємо додати у нову форму показник заповненості інформації про товар та кілька додаткових елементів, які зможемо показати згодом.
Як зараз виглядає нова форма:
Як правильно заповнювати нову форму товару

Вимоги до заповнення полів залишилися ті самі, що були у попередній формі товару:

1. У полі "Назва товару (UA)" вкажіть повну назву товару українською мовою.
Спирайтеся на шаблон ось такого формату: «Тип товару + Особливість + Бренд + Модель + Інші характеристики + Колір + Артикул».
Саме така послідовність ключових слів допоможе потенційному покупцю знайти ваш товар через пошукові системи.
Наприклад: Басейн дитячий Intex 57107 86х25 см Жовтий/Рожевий/Зелений
Детальніше про те, як правильно сформувати назву товару, ви можете дізнатися тут.

2. У полі "Назва товару (RU)" вкажіть повну назву товару російською мовою, за аналогією до того, як ви зробили це українською.
Наприклад: Бассейн детский Intex 57107 86х25 см Жёлтый/Розовый/Зелёный

3. Далі вкажіть наявність вашого товару, обравши чекбоксом готову відповідь.

4. У полі "Артикул" потрібно вказати унікальний номер (код) товару, який ви зазвичай використовуєте для його ідентифікації у власній базі чи прайсах.
Артикул знадобиться для оновлення ціни та наявності товару за допомогою імпорту.

5. У полі "Ціна" вкажіть поточну (актуальну) ціну на товар.

6. У полі "Стара ціна" вкажіть ціну товару, яка була до знижки, якщо вона передбачена. (Вартість зі знижкою вказується у полі "Ціна", поточна вартість товару). Зверніть увагу, що стара ціна не може бути меншою за нову ціну.

7. Далі завантажте фото товару, натиснувши на віконце завантаження.
Нагадуємо, що ви можете завантажити від 1 до 10 фотографій.
Мінімальна кількість зображень товару — 1, рекомендована — від 2 до 8 фото.
Більша кількість зображень дає можливість покупцеві краще ознайомитися із зовнішніми характеристиками товару.
Мінімальна роздільна здатність зображення складає 500x500 px.
Рекомендована роздільна здатність зображення — 1280x1280 px.
Фото має бути чітким – ні в якому разі розмитим чи зернистим. Надавайте перевагу білому фону зображення. Допустимий інший однотонний фон, якщо фото зроблено у професійній студії. Товар має займати від 80% зображення.
Будь ласка, перед завантаженням фото детально ознайомтеся з вимогами до візуального контенту.
8. У полі "Країна-виробник" почніть вводити назву країни, де було виготовлено ваш товар. З випадаючого списку чекбоксом оберіть потрібний варіант.

9. У полі "Бренд"
введіть назву бренду та оберіть потрібний варіант із запропонованого списку.
Якщо у наведеному списку немає вашого бренду, ви можете обрати варіант "Інше".
Якщо ви хочете додати свій бренд до переліку, підготуйте необхідні документи (сертифікат) та надайте запит вашому менеджеру.

10. У полі "Опис (UA)" стисло, проте вичерпно, опишіть основну інформацію про товар українською мовою: його особливості, важливі функції, сумісні моделі чи додаткові елементи комплектації (якщо такі є).
Будь ласка, зверніть увагу на те, що опис має бути актуальним протягом тривалого часу.
Назва (модель) товару в описі має бути використана не більше одного разу.
Опис не має містити орфографічних, граматичних і стилістичних помилок. У описі не має бути знаків оклику. Текст опису має бути унікальним.
Максимальна довжина опису складає 1500 символів, рекомендована довжина — 1000 символів.
Детальніше про вимоги до опису товару можна дізнатися тут.

11. У полі "Опис (RU)" російською мовою введіть опис товару за аналогією до того, як ви зробили це українською.

12. У полі "Категорія" почніть вводити кінцеву категорію вашого товару (стовпчик G у дереві категорій та оберіть потрібне з випадаючого списку).
Після заповнення основної інформації про товар ("Назва товару (UA)", "Назва товару (RU)", "Наявність", "Артикул", "Ціна", "Стара ціна", "Фото товару", "Країна-виробник", "Бренд" та "Категорія"), його потрібно відправити на розгляд, натиснувши відповідну кнопку у правому верхньому кутку.
Перед тим, як відправити товар на розгляд, обов'язково вказуйте категорію товару (стовпчик G у дереві категорій) — менеджер перевірить, чи правильно ви обрали категорію, і це допоможе прискорити модерацію.
Коли статус товару зміниться на "Наповнення контентом", ви зможете продовжити внесення характеристик.
Детальніше про статуси товари можна прочитати тут.
  • Обов'язково заповнюйте всі поля топ-характеристик. Топ-характеристики відображаються вище інших характеристик на сторінці товару, а також у загальному переліку товарів на вітрині.
  • Поля основних характеристик також є обов'язковими для заповнення. Чим більше полів основних характеристик ви заповните, тим вища вірогідність того, що потенційний покупець знайде саме ваш товар, оскільки основні характеристики — це фільтри, що відображаються на сайті Епіцентру і за якими покупці шукають товари.
  • Додаткові характеристики є обов'язковими для заповнення в певних категоріях товарів. По можливості заповніть ті поля додаткових характеристик, які можуть містити важливу інформацію про ваш товар (наприклад, якщо ви продаєте комплекти постільної білизни, обов'язково потрібно заповнювати поле "комплектація").
  • Обов'язково заповнюйте поля із габаритами упаковки товару. Параметри упаковки вказуються у мм та г.
Після заповнення полів характеристик відправте товар на модерацію, натиснувши відповідну кнопку внизу сторінки.
Бажаємо гарних продажів!