Як налаштувати безкоштовну доставку?

Ми постійно шукаємо нові шляхи заохочення покупців до придбання товарів у наших продавців. Одним з таких рішень була безкоштовна доставка, яка показала гарні результати та виправдала наші сподівання — продавці, які використовують функцію безкоштовної доставки в особистому кабінеті отримують у 1.5-2 рази більше замовлень у порівнянні зі звичайною доставкою за рахунок покупця.

Саме тому ми вирішили вдосконалити цю функцію і додали можливість увімкнення безкоштовної доставки для окремих категорій товарів. Відтепер ви можете встановлювати різні ліміти безкоштовної доставки для різних категорій.

Як це працює, ви зможете дізнатися з цієї інструкції.
Для того, щоб налаштувати безкоштовну доставку за категоріями, спочатку необхідно перевірити загальні налаштування доставки.
Для цього увійдіть до особистого кабінету продавця та перейдіть до розділу "Налаштування" в основному меню ліворуч. У налаштуваннях компанії перейдіть на вкладку "Доставка".

На вкладці "Доставка" потрібно налаштувати способи та умови доставки для всіх ваших товарів.

1. Як налаштувати безкоштовну доставку для всіх товарів?

Якщо ви хочете доставляти товари безкоштовно від певної суми (наприклад, ви готові самостійно сплачувати за доставку товарів вартістю від 950 грн), слайдером оберіть бажаний спосіб доставки (Нова Пошта чи Укрпошта) або активуйте обидва способи одразу, чекбоксом оберіть спосіб безкоштовної доставки товарів та вкажіть суму, від якої ви готові доставляти товари за власний рахунок. Після цього збережіть внесені зміни.
Зверніть увагу: ви можете налаштувати інші умови безкоштовної доставки для певних категорій товару. Наприклад, якщо ви готові безкоштовно доставляти товари в усіх категоріях від 500 грн, а в одній з категорій хочете активувати безкоштовну доставку від 200, це можна буде зробити після загальних налаштувань у пункті "Безкоштовна доставка за категоріями".
2. Як налаштувати безкоштовну доставку лише для певних категорій товару?

Якщо ви хочете доставляти товари безкоштовно лише в певних категоріях, тоді на вкладці "Доставка" активуйте слайдером бажаний спосіб доставки, яким ви готові відправляти товари (Нова Пошта чи Укрпошта) або активуйте обидва способи одразу, а чекбокси поруч з безкоштовною доставкою та поля під ними залишіть порожніми.
Зверніть увагу: ми рекомендуємо активувати обидва способи доставки на головній сторінці - тоді у налаштуваннях безкоштовної доставки за категоріями ви зможете обрати бажаний спосіб доставки. У випадку, якщо на головній сторінці у вас буде увімкнено лише один спосіб доставки, ви зможете налаштувати безкоштовну доставку за категоріями виключно для цього способу.
Далі для налаштування безкоштовної доставки для окремих категорій натисніть на позначку налаштування поруч із "Безкоштовна доставка за категоріями".
Система запропонує вам обрати категорії для безкоштовної доставки. Будь ласка, обирайте кінцеву категорію товарів, для яких ви хочете встановити ліміт. Нагадуємо, що кінцева категорія — це стовпчик G у дереві категорій.
Для вибору категорії натисніть на + поруч із "Додати категорію".
Після вибору вами категорії для безкоштовної доставки, ви зможете встановити для неї суму, від якої ви готові відправляти товари з цієї категорії за власний рахунок.
Якщо ви доставляєте товари як Укрпоштою, так і Новою Поштою, ви зможете обрати один з з цих способів або обидва для безкоштовної доставки в обраній категорії, натиснувши на потрібні чекбокси.
Після внесення усіх необхідних даних для обраної категорії натисніть кнопку "Зберегти зміни", і система поверне вас на сторінку загального переліку доданих категорій.
На сторінці доданих категорій ви можете продовжити додавати категорії для безкоштовної доставки або редагувати вже готові дані, натиснувши на три крапки поруч із назвою категорії, зміни до якої ви плануєте внести.
3. Як розраховується безкоштовна доставка для товарів у корзині покупця?

Пропонуємо розглянути усі можливі варіанти розрахунку безкоштовної доставки для товарів з різних категорій.

1. Якщо покупець замовив кілька товарів з однієї категорії, для якої встановлено ліміт безкоштовної доставки, то доставка буде безкоштовною за умови, що загальна вартість усіх цих товарів буде дорівнювати встановленому ліміту або перевищувати його.

2. Якщо покупець замовив кілька товарів з різних категорій з різними лімітами для різних способів доставки, наприклад:

  • гілкоріз вартістю 300 грн із безкоштовною доставкою Укрпоштою від 200 грн та Новою Поштою від 500 грн
  • горщик для квітів за 100 грн, із безкоштовною доставкою Укрпоштою від 100 грн та Новою Поштою від 200 грн
Загальна вартість товарів у корзині складатиме 400 грн, і тоді на чекауті система видасть продавцю повідомлення про те, що доставка Укрпоштою для нього буде безкоштовною, а доставка Новою Поштою безкоштовною від 500 грн (тобто, якщо він хоче безкоштовну доставку Новою Поштою, він має взяти ще один товар, щоб загальна вартість корзини склала 500 грн).

3. Якщо покупець замовив кілька товарів з різними умовами безкоштовної доставки (наприклад, один товар доставляється безкоштовно лише Новою Поштою, а інший —Укрпоштою), тоді доставка усіх товарів буде платною, незалежно від загальної суми цих товарів.

4. Також якщо до корзини потрапить товар із безкоштовною доставкою та товар із загальними умовами доставки (доставкою за рахунок покупця), доставка цього замовлення буде платною для покупця.
Бажаємо гарних продажів!